2026-04-26, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NagaSoren
En man sa en gång såhär "Den kvinna som inte är drama, hon hamnar på museum."

Kvinnor är inte drama. Det är en feltolkning både du och han gör. För att ni inte förstår hur kvinnor fungerar och kvinnorna därmed blir frustrerade på er. Frustrationen hos kvinnan feltolkar ni sedan som drama.
Citera
2026-04-26, 10:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hon var ju redan tänd på dig. Då behövs det mycket mer till än att du kallar henne för Oliver, för att hon ska tappa intresset.

Ja, och att inte respektera hennes gränser, vilket man gör när man jagar och bombarderar med sms t.ex., det är att framstå som en kåt utsvulten hyena. Då sluter sig musslan.
Citera
2026-04-26, 10:12
Medlem
Citat:
Ja, och att inte respektera hennes gränser, vilket man gör när man jagar och bombarderar med sms t.ex., det är att framstå som en kåt utsvulten hyena. Då sluter sig musslan.

Ja, så är det.
Citera
2026-04-26, 10:16
Avslutad
Citat:
Kvinnor är inte drama. Det är en feltolkning både du och han gör. För att ni inte förstår hur kvinnor fungerar och kvinnorna därmed blir frustrerade på er. Frustrationen hos kvinnan feltolkar ni sedan som drama.

Du får tycka att kvinnor inte är drama, men du är nog ganska ensam om den åsikten.

Får jag bevis på motsatsen, kommer jag ändra mig. Det lovar jag.

Sen gäller det självklart att förstå vad de verkligen säger. Stämmer orden överens med energin?
Det finns ingen tjej som inte väljer en kille som är lugn och snäll, före en som bråkar på krogen, även om ytterst få människor vill ha en psykopat.

Bad boys, ett av världens mest missförstådda ord, väcker samma känslor hos tjejer, som idioter som bråkar på krogen gör. Men eftersom de flesta inte bråkar på krogen, så är det alternativa metoder som gäller, i syfte att sticka ut, visa att man inte är ett ansikte i mängden.
Att kalla Amanda för Sofia, är ett exempel på en sådan "provokation".
Förutsatt att killen är, och kan vara sig själv.
Senast redigerad av NagaSoren 2026-04-26 kl. 10:26.
Citera
2026-04-26, 10:17
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ja, och det är för att killar är efter tjejer som hungriga hyenor, som inte fått äta på 1 vecka. Jätteäckligt.
Jagar man en tjej, så väcks den känslan till liv hos henne, då blir en stilig kille en i mängden, ett äckel.

Men du ska inte tro heller att brudar inte går igång på små fräcka knäppar på näsan, även om det finns gränser. Hon 10 poängaren, jag sa fel namn till henne med flit. Det är en unik kille, som är så fräck, att han vågar kalla Olivia för Oliver.

Nu har jag aldrig - eller någon av mina polare heller - haft någon 10-poängare. Så jag bara tänker att har du kapacitet för att ha en 10a så är du naturligtvis också en väldigt attraktiv snubbe. Och blir det liksom inte lite fel då att sitta och ge råd till snubbar som inte är lika lyckligt lottade som du? Och nej, jag köper inte dina raggningstips, att du fick en topbrud har natruligtvis med att göra att du är topsnygg själv.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-04-26 kl. 10:21.
Citera
2026-04-26, 10:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nu har jag aldrig - eller någon av mina polare heller - haft någon 10-poängare. Så jag bara tänker att har du kapacitet för att ha en 10a så är du naturligtvis också en väldigt attraktiv snubbe. Och blir det liksom inte lite fel då att sitta och ge råd till snubbar som inte är lika lyckligt lottade som du? Och nej, jag köper inte dina raggningstips, att du fick en topbrud har natruligtvis med att du är topsnygg själv.

Jag vill hjälpa bara, det är allt.
Finns många fina, genuint snälla killar, som aldrig får nån. Måste vara jobbigt.

Jag vet inte om du sett det här, men, min första tjej skrev i forumet vi båda hängde på att jag var pucko. 1 år senare sov hon över hos mig. Hon älskade att suga min kuk, och jag tror att hon t.om. lät mig ta henne i tvåan. Kommer aldrig få veta om vi vi körde tvåan dock, men vi hade sex bakifrån minns jag.
Citera
2026-04-26, 10:27
Avslutad
Citat:

Jag missade det här inlägget.

På vilket sätt är kvinnor inte drama?
Kan du ge ett exempel?
Ta precis vad som helst.
Citera
2026-04-26, 10:30
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Jag vill hjälpa bara, det är allt.
Finns många fina, genuint snälla killar, som aldrig får nån. Måste vara jobbigt.

Jag vet inte om du sett det här, men, min första tjej skrev i forumet vi båda hängde på att jag var pucko. 1 år senare sov hon över hos mig. Hon älskade att suga min kuk, och jag tror att hon t.om. lät mig ta henne i tvåan. Kommer aldrig få veta om vi vi körde tvåan dock, men vi hade sex bakifrån minns jag.

Jo, det är ju snällt av dig. Men jag tror liksom inte medelmåttiga snubbar blir direkt hjälpta av att någon som är toppsnygg ger dem raggningstips?
Citera
2026-04-26, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jo, det är ju snällt av dig. Men jag tror liksom inte medelmåttiga snubbar blir direkt hjälpta av att någon som är toppsnygg ger dem raggningstips?

Det kanske kan hjälpa de att få någon de snyggare killarna säger nej till?
Vill inte låta överlägsen, men hade inget annat sätt att formulera mig på.

Det finns nån för de flesta. Vad killar behöver lära sig är att de ska kunna vara sig själva, innan de tänker tanken, på att ha en annan människa såpass nära sig. Rör vid hennes inre först, på ett okej sätt, och lär er av era misstag, killar, så ska ni också få smaka fitta till slut.
Citera
2026-04-26, 10:43
Medlem
Citat:
Jag är inte ute efter en flickvän, bara trevligt umgänge. Vill vi båda samma sak, är det bara att vi kollar att vi är överens om att vi kan ses och knulla. Behöver inte vara kärnfysik. Allt man behöver göra är att vara tydlig med sina avsikter.

Det låter fullt rimligt
Citera
2026-04-26, 10:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Det låter fullt rimligt

Absolut, vill man kunna ses som vänner och ha sex, så provar man att ses en gång och ha sex, och funkar det så kör man vidare på det spåret. Funkar det inte, är man inte rätt för varandra, då får man säga "Jag känner inte att det här är rätt för mig", och då kanske man inte ska ha kontakt.
Citera
2026-04-26, 10:52
Avslutad
Citat:

Citat:
Ja, så är det.

Man textbombar ju ingen annan människa, så varför är tjejer ett undantag?

Jag förstår varför den här frågan "Hur får man ligga?" väcker ont blod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in