Citat:
Så till Thailand åker man för att utöva udda böjelser? Intressant. Och då måste man hålla hela resan hemlig alltså?
Varför verkar mycket vara så hemligt? Både Portugal-resan och Thailandsresan.
Jag gissar att han är en icke utkommen bög eller annan udda sexuell böjelse, och/eller knarkat.
Han har dratt ner till Thailand där han utövat sin läggning och knarkat och fått nån flipp med ångest/mått psykiskt dåligt och därför tagit sitt liv.
Jag gissar att han är en icke utkommen bög eller annan udda sexuell böjelse, och/eller knarkat.
Han har dratt ner till Thailand där han utövat sin läggning och knarkat och fått nån flipp med ångest/mått psykiskt dåligt och därför tagit sitt liv.
Det skulle också kunna vara så att Lowe skulle träffa nån i Thailand men inte ville att hans föräldrar skulle få reda på att han misskötte sina studier. Kanske hade han missat så många poäng att han var på väg att bli återbetalningsskyldig till CSN och bli av med studentlägenheten.
Citat:
Kan det vara så att Lowe hade mobilen i fickan när han hoppade och att det är därför den inte går att öppna? Jag förstod inte riktigt det som de sa i podden om att Lowes gamla mobil hade kommit bort...? Hur visste de det? Kan han inte ha köpt en ny bara?
Jag tycker inte det är en konstig teori med dna på kondomen. Kan likaväl vara någon utomstående som tagit i den.
Har inte tänkt på det där med övergrepp du nämnt tidigare, en möjlig teori också även om det inte känns så.
Ser fram emot sista delen, även om jag inte tror de har fått så mycket svar på vad som hänt. Så länge de inte kommer in i hans telefon. Ska det verkligen vara så svårt??
Har inte tänkt på det där med övergrepp du nämnt tidigare, en möjlig teori också även om det inte känns så.
Ser fram emot sista delen, även om jag inte tror de har fått så mycket svar på vad som hänt. Så länge de inte kommer in i hans telefon. Ska det verkligen vara så svårt??
Man vill förstås inte tro att Lowe blev utsatt för övergrepp. Av ren nyfikenhet och inte för att ifrågasätta, varför tror du inte att det var så? Det jag tänker på, som talar emot det, är att han hade kostym på sig. Om man precis har blivit våldtagen så tar man kanske inte på sig finkostymen det första man gör (även om det finns personer som klär sig snyggt när de ska begå självmord).