2026-04-09, 21:52
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Det måste i så fall vara ett misstag av TV4, i vanliga fall kan man inte se Örådsavsnittet förrän på torsdagen även om man har plus-medlemskap.

Citera
2026-04-09, 21:56
Medlem
Citat:
Det måste i så fall vara ett misstag av TV4, i vanliga fall kan man inte se Örådsavsnittet förrän på torsdagen även om man har plus-medlemskap.

Citera
2026-04-09, 22:03
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin

Vad konstigt då. Även vi som saknar plus-medlemskap brukar ju kunna se Örådet på torsdagar, men just nu står det Plus på det avsnittet för oss.
Citera
2026-04-09, 22:17
Medlem
Jag orkar inte läsa alla inlägg.

Är det nån mer än jag som har sett vem som är lik ett "penntroll"? Så jäkla klockrent! Haha!

Wallmark är lite fulsnygg på nåt vis.
Jag hade lätt knullat henne OM man fick.

Lasse tror att han är bra men är bara en tjock gubbe som är bra på att snacka en massa skit.

Dåren som är hovmästare i Malmö kommer spåra ur snart tror jag. Vänta ska Ni få se.
Citera
2026-04-09, 22:22
Medlem
Lema skulle se bra ut efter en holmgång av Bukkake!

Riktigt värdelös säsong av Robinson hittills.
Dom som castar deltagarna borde kunna hitta bättre och roligare folk.
Citera
2026-04-09, 22:35
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Lema skulle se bra ut efter en holmgång av Bukkake!

Riktigt värdelös säsong av Robinson hittills.
Dom som castar deltagarna borde kunna hitta bättre och roligare folk.
bögar babbar och flator kan tyvärr inte vara roliga folk och de måste med enligt kvoteringen
Citera
2026-04-09, 22:38
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Jag orkar inte läsa alla inlägg.

Är det nån mer än jag som har sett vem som är lik ett "penntroll"? Så jäkla klockrent! Haha!

Wallmark är lite fulsnygg på nåt vis.
Jag hade lätt knullat henne OM man fick.

Lasse tror att han är bra men är bara en tjock gubbe som är bra på att snacka en massa skit.

Dåren som är hovmästare i Malmö kommer spåra ur snart tror jag. Vänta ska Ni få se.
Angående lasse håller jag verkligen med dig tjatar gång på gång om hur bra han är och hur stark han är.

Sanningen är han är klenast killen och sämsta bara karl oskar är sämre
Citera
2026-04-09, 22:40
Medlem
peterZiipens avatar
Fascinerande hur uttrycket 'bajsmacka' bara tycks existera i Robinson. Säsong efter säsong dyker det obehagliga ordet upp. Det är som ett virus - som angriper deltagarna och sätter sig på hjärnhinnan så fort som de anländer till ön.
Citera
2026-04-09, 22:57
Medlem
Citat:

Jag såg det avsnittet sent igår kväll/natt, på Plus. Så det släpps ca 02 natten till torsdagen, tror jag. Veckans andra avsnitt släpps natten till måndagen, också ca 02.
Detta på Tv4Play Plus alltså.
Citera
2026-04-09, 23:00
Medlem
Citat:
Vad konstigt då. Även vi som saknar plus-medlemskap brukar ju kunna se Örådet på torsdagar, men just nu står det Plus på det avsnittet för oss.

Någon skrev att linjär tv visat örådsavsnittet på torsdagar men denna vecka är det på söndag. Vet ej om detta stämmer iom jag endast ser på Plus.
Citera
2026-04-09, 23:01
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Är inte Amadeus Harrysson lite lik Peter Harrysson? 🤓

Jo fast det är INTE hans son. Har kollat.

Sedan stavar skådespelaren Peter Harryson med ett s. Amadeus Harrysson stavas med 2 s.

Googla på Peter Harryson Wikipedia så får du fram ålder samt fru och 2 vuxna 50+ åriga barn.
Citera
2026-04-09, 23:08
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ni säger olika saker, vem säger sanningen?

På TV4 Play släpps avsnitten vid midnatt (kl 00:01) samma dag som de går på linjära TV4 fast på kvällen. Dvs dag för dag kan vi se avsnitten.

På TV4 Play PLUS ser man tydligen hela veckans alla avsnitt redan på Torsd eller Sönd/Månd. Varför? Jo de har betald prenumeration = en fördel för att de betalar för att slippa reklam samt erhåller HELA veckans samtliga avsnitt att kunna se dem på en och samma gång.

**Sedan sitter de som har TV4 Play PLUS och spoilar för glatta livet och låtsas inte förstå varför inte andra ser avsnitten som de gör 🙄**
Senast redigerad av CS128 2026-04-09 kl. 23:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in