2026-04-08, 16:04
Medlem
Spelar inte slot-spel speciellt ofta, men prövade lyckan på Atg's v85 Spring race. Lyckades få 10 free spins, men efter 5-6 freespins såg jag att mitt saldo ökades på med 180 kr nånting, free-spinsen fortsatte rulla och resultatet blev sen samma summa, runt 180 kr.
Utbetalningen kom alltså innan spelet var färdigt, och free-spinsen hade tydligen inget egentligt spelvärde, utan vinsten var förutbestämd. Såklart noll spänning och jag som spelar för strunt-summor gör det ju bara för lite spänning.
Skrev till Atg och frågade, men fick ett auto-generarat nonsens-svar om att alla slotar kontrolleras osv.

Frågor till er som spelar slot:ar, har det hänt er?
Är jag bara en korkad nybörjare som tycker det är misstänkt och rätt trist att det inte ens finns en illusion om tur på spins:en?
Citera
2026-04-08, 16:40
Medlem
Nej det är nog så de fungerar. Resultatet av bonusrundan har redan slumpats fram, resten är bara en visuell representation av detta. Däremot är det nog inte tänkt att man skall se resultatet förrän efter bonusrundan är helt klart, det är nog en bugg. Har spelat slots i många år (spelberoende, men spelfri numera) och har endast sett det någon enstaka gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in