2026-03-30, 21:15
Medlem
Asså aydin..den hade ja haft ihjäl på 10 röda om han hade varit i mitt lag... herregud sicken jävla luffare
Citera
2026-03-30, 21:22
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Asså aydin..den hade ja haft ihjäl på 10 röda om han hade varit i mitt lag... herregud sicken jävla luffare
Jag är väl inte direkt känd för att älska blattar, men jag tycker Aydin är helt okej. En vettig babbe med andra ord.
Citera
2026-03-30, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jag är väl inte direkt känd för att älska blattar, men jag tycker Aydin är helt okej. En vettig babbe med andra ord.
Helt ok? Då har man inte stora krav på sitt sällskap man har omkring s7g
Citera
2026-03-30, 21:29
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Helt ok? Då har man inte stora krav på sitt sällskap man har omkring s7g
Nåja, han bra mycket klokare än vad två av de andra deltagarna i sitt lag. Han kan ju iaf något. Vi får se om juridikstudenten och samordnare kan något. Det återsår att se
Citera
2026-03-30, 21:50
Medlem
Gv1875s avatar
Ingen från Lappland/Västerbotten/Norrbotten är en besvikelse. Varför bara Stockholmare i lag öst?
Citera
2026-03-30, 21:57
Medlem
Vilken fitta är inte Jonas då när han säger de som har störst chans att komma tillbaka är Lasse och Amadeos. Lilla fitta, om det handlade om att du skickade iväg de som hade bäst chans att återvända så hade du valt dig själv bl.a. din ryggradslöse lögnhals.
Citera
2026-03-30, 21:59
Medlem
Vilket öde för Aydin att hamna i det där mobbarlaget. Ger damerna några avsnitt sen kommer de börja kannibalisera på varandra..
Lasse känns svår. Kan bli en favorit men jävlar vad man störde sig på honom i början.
Svårt att få grepp på många av de andra så här långt.
Citera
2026-03-30, 22:35
Medlem
Laget med fyra kvinnor och en man hänger ut mannen direkt. Laget med fyra män och en kvinna har två män som offrar sig för laget.

Klassiga fruntimmer.
Citera
2026-03-30, 23:16
Medlem
Börjar lovande när den lilla knulldockan med toffsen genast tycker att Barbie-Ken skall få immuniteten och inte den äldre mannen med ölkagge, trots att det framstod som att den sistnämnde drog det tyngsta lasset och såg till att laget vann.
"Intet nytt under kjolen..."
Citera
2026-03-30, 23:18
Medlem
Jag tror f ö att damen med stelopererad rygg och två trasiga minisker vinner hela skiten!
Citera
2026-03-30, 23:22
Medlem
Bara en HR med brukar vara fler
Citera
2026-03-30, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Pannbenet kom redan efter fem minuter. Men "kötta" är kvar. Och "ända in i kaklet", "värdig vinnare", "det här är en viktig tävling", och alla andra floskler och självklarheter som deltagarna brukar öva in före varje säsong.
Ingen som blivit "slängd under bussen" ännu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in