2026-03-18, 22:00
Medlem
Till dig Linnea om du läser här

Du tycker säkert saker och ting är jobbigt nu men du har gjort helt rätt och kommer snart må så mycket bättre nu när du fått denna vidriga människa ur ditt liv, inte helt kanske då ni har barn ihop men tillräckligt! Kan tänka mig att denna psykopat har skadat dig psykiskt under lång tid, tycker på riktigt synd om dig som behövt leva med denna patetiska människa så länge. Jag har alltid tyckt att Johan är en vidrig och patetisk människa och fatta direkt att han vänstra med hon Louise, det gjorde nog du med….
Jag ger inte mycket för hans nya förhållande heller, den kommer inom kort också haverera, Johan är och kommer alltid att vara en psykopat!
Nu är du iaf fri <3
Citera
2026-03-18, 22:04
Medlem
MrAncelottis avatar
Usch! Har följt honom i flera år på tuben, men tyckt att kvalitén har droppat märkbart över senaste tiden. Har noll respekt för detta beteende. Speciellt om discord-bilderna är verkliga. Fy fan vad vidrigt att lägga den emojin med skratt-gråtande ansikte i slutet när han säger han varit otrogen i ett år. Usch usch usch! Absolut vidrigt! Avföljning sker nu!
Citera
2026-03-18, 22:09
Medlem
Tänk att hamna på andraplats som Sveriges största matinfluencer (slagen endast av sin nemesis ICA - som har sånt jädrans dåligt rispapper!) samma dag som man avslöjas för att vara Sveriges största slusk.
Citera
2026-03-18, 22:11
Medlem
MrAncelottis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Tänk att hamna på andraplats som Sveriges största matinfluencer (slagen endast av sin nemesis ICA - som har sånt jädrans dåligt rispapper!) samma dag som man avslöjas för att vara Sveriges största slusk.
Haha har det varit denna omröstning samtidigt? Vilket jäkla fall!
Citera
2026-03-18, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAncelotti
Haha har det varit denna omröstning samtidigt? Vilket jäkla fall!
Ej säker på om det var samma dag när jag tänker efter, kan diffa på en dag. Men vilket sammanträffande ändå. Stod att Aftonbladet sökt honom utan framgång. Tänk ångesten när geeken inte vet om de ringer för att gratta honom eller för att ställa honom mot väggen.
Citera
2026-03-18, 22:37
Medlem
MrAncelottis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Ej säker på om det var samma dag när jag tänker efter, kan diffa på en dag. Men vilket sammanträffande ändå. Stod att Aftonbladet sökt honom utan framgång. Tänk ångesten när geeken inte vet om de ringer för att gratta honom eller för att ställa honom mot väggen.
Hehe ja, det är nog ganska full panikångest i det lägret. xD
Citera
2026-03-18, 22:42
Medlem
Blev blockad på TT och IG. Jag hade gillat en kommentar på hans ex senaste instagram inlägg. Han är nog lite offended. Ser att folk redan början av 2025 i denna tråd förutspådde detta. Tycker synd om linnea och deras 2 barn.
Citera
2026-03-18, 22:49
Medlem
Vad har hänt med hans ansikte?
Citera
2026-03-18, 23:03
Medlem
Under att han har kvar kommentarerna på Youtube
Citera
2026-03-18, 23:27
Medlem
https://streamable.com/hop3xj

Sammanfattar det väl rätt väl.
Citera
2026-03-18, 23:32
Medlem
ETA2824-2s avatar
Känns väl som man kan dra slutsatsen att han pippat Kamera-Andreas också som det vilt spekulerades om när han var aktuell. Geeken måste ha ledsnat på homosex och avskedat honom till förmån för ett kvinnligt dito.
Citera
2026-03-18, 23:34
Medlem
ETA2824-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifLoketOllesson
Vad har hänt med hans ansikte?

Ozempic eller substansmissbruk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto