2026-03-15, 18:37
Medlem
Har försökt att hitta en egen tjej i den åldern att ha sex med nu men efter många år av misslyckanden har jag insett att det är omöjligt. När jag ser dessa tjejer på TikTok och ute på stan så är dom så fruktansvärt snygga. Tunna 18-åriga blondiner med kjol främst men inget måste.

Kan jag hitta dessa någonstans i Europa att köpa sex utav? Snygga sådana.
Citera
2026-03-15, 18:55
Medlem
jewclaws avatar
Varför just 18-åringar? Det finns gott om äldre snygga, blonda 40-åringar..
Citera
2026-03-15, 18:59
Medlem
Connykrims avatar
Valfritt horhus i tex Germany!!!?
Citera
2026-03-15, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Varför just 18-åringar? Det finns gott om äldre snygga, blonda 40-åringar..
För att tjejer är som snyggast i den åldern? Jag gillar inte tanter.

Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Valfritt horhus i tex Germany!!!?
Dom har så unga alltså?
Citera
2026-03-15, 19:09
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix

Dom har så unga alltså?

Jajamensan och ser ut som sånna tjejer du bara ser på instagram o tiktok och bara kan drömma om. Kanske inte alla men gör lite efterforskning innan så blir du nog nöjd!
Citera
2026-03-15, 19:23
Medlem
Citat:
Har försökt att hitta en egen tjej i den åldern att ha sex med nu men efter många år av misslyckanden har jag insett att det är omöjligt. När jag ser dessa tjejer på TikTok och ute på stan så är dom så fruktansvärt snygga. Tunna 18-åriga blondiner med kjol främst men inget måste.

Kan jag hitta dessa någonstans i Europa att köpa sex utav? Snygga sådana.
ska veta att det är jävligt mycket filter också på tick tok ,
Citera
2026-03-15, 19:30
Medlem
Åk till Praq eller Tyskland och besök några etableringar. Om du är osäker på vars du kan göra detta när du är på plats i centrala huvudstaden, så frågar du lokala taxichafförerna.
Citera
2026-03-15, 19:31
Medlem
jewclaws avatar
Citat:

Dom har så unga alltså?
Vadårå? Vad är det för fel på Bella med "Danne <3" tatuerat på bröstet och "Erik" på andra armen, legat med "det är nog tresiffrigt, för att vara ärlig med dig" under sin ungdom? Dessa vet ju iallafall hur det skall göras till skillnad från dina ungdomar där som lär ligga som döda laxar i sängen, är det snyggt menar du? Sexigt värre!
Citera
2026-03-15, 22:43
Medlem
Du behöver inte åka längre än till Köpenhamn. Förhoppningsvis har du pengar. 1500 DKK för 45 minuter. Vill du prova världen-runt, så finns det även thai, latinas, ghana och balkan
Citera
2026-03-26, 17:39
Medlem
andyplayboys avatar
Var i köpenhamn?
Citera
2026-03-26, 18:31
Medlem
Kan ju vara intressant och höra med er som känner till CPH och krokarna däromkring - finns porr-, hor- och bordellkvarteren kvar i Reperbahn, Hamburg idag eller är de rivna? Hörde att tom gamla Christiania i Köpenhamn är rivet och uppbyggd med nya fastigheter. Fruktansvärt tragiskt.
Citera
2026-03-28, 11:08
Medlem
Det var betydligt fler unga tjejer på eskortannonserna för 15-20 år sen , nu ser man dom sällan tyvärr.
Dom håller väl till på andra forum så man får nog som många skriver styra kosan utomlands.
Visst finns det många äldre skitsnygga damer men dom kan man hitta utanför denna ankdamm.
Själv priar jag oxå yngre förmågor(självklart myndiga)då det blir svårare att få napp ute på en sån när man kommer upp i åren.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in