Igår, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Som du är inne på är väl verkligheten som sådan att det står mellan Olsen och Nordfeldt och den är svår för visserligen är det en sak om man ser till rutin och meriter å då är Olsen solklar men ser man till dagsform och Olsens tidigare landskamper talar det till Nordfeldts favör.. Oerhört dålig timing då Viktor Johansson och Widell Zetterström skulle va givna i annat fall.

Läste nåt rykte om att Widell Zetterström är indisponibel för att han är iväg å filmar en MrBeast video men det kan såklart inte finnas nån sanning i det..

Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Nordfeldt är verkligen stabil till skillnad från Olsen. Jag har svängt helt i den frågan.

Olsen släppte in 4 mål mot Mjällby i Svenska Cupen i dagens match, det hjälper inte alls till hans fördel.

Att Nordfeldt släppte in 3 mot GAIS är inte så jättebra det heller.
Citera
Igår, 20:58
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Olsen släppte in 4 mål mot Mjällby i Svenska Cupen i dagens match, det hjälper inte alls till hans fördel.

Att Nordfeldt släppte in 3 mot GAIS är inte så jättebra det heller.
Såg bägge matcherna och Nordfeldt var bättre än Olsen, förstnämnde stod för ett par riktigt bra och svettiga räddningar medan Olsen rädda ett friläge från Stroud (?) men inte så mycket i övrigt. Nu tror jag verkligen det kommer göra en minimal skillnad vem som står mot Ukraina och hade det inte varit för Olsens senaste insats i landslaget + några indianare i MFF hade jag fan valt honom men nu lutar man väl lite mer åt Nordfeldt.

Mycket glädjande ikväll att Gyökeres hoppa in och stod för det där förlösande 1-0 målet till Arsenal och Ayari fick hoppa in några minuter i Brightons segermatch mot Sunderland. Hugo Larsson spela hela matchen för Frankfurt hemma mot Heidenheim å Karlström lirar sedvanligt från start just nu mot Juventus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in