Igår, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Kul att både Bodö och Mjällby är små fiskebyar.
Bodø är en stad på 42 000 innevånare, mer än dubbelt så stort som Sölvesborg. Hällevik, som är en del av Sölvesborgs kommun har bara 1500 innevånare. Men imponerande av Bodø ändå förstås. Södermalm i Stockholm t.ex har mer än 100 000 innevånare.

Efter att ha sett matchen och nog alla Bodøs matcher i CL så måste jag säga att deras anfallsspel är bland det bästa i världen just nu. Jag vet inte hur de bär sig åt för att komma igenom alla försvar men om ett lag som Arsenal kunde kopiera deras anfallsspel så skulle de vinna CL enkelt. Nu kanske de inte ens tar sig vidare.
Citera
Igår, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Helvete. Varför har vi inte samma kvalitet i Sverige?
Hockeyn stjäl spelare som annars hade spelat fotboll. Det är dags att förbjuda clownsporten hockey i Sverige!
Citera
Igår, 10:42
Medlem
mishimas avatar
Norge borde skicka dem till VM, ett ihopspelt lag med bara landsmän. Hur många landslag skulle kunna göra det? Toppa sedan med Haaland.

Hade ju varit spännande.
Citera
Igår, 10:43
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Bodø är en stad på 42 000 innevånare, mer än dubbelt så stort som Sölvesborg. Hällevik, som är en del av Sölvesborgs kommun har bara 1500 innevånare. Men imponerande av Bodø ändå förstås. Södermalm i Stockholm t.ex har mer än 100 000 innevånare.

Efter att ha sett matchen och nog alla Bodøs matcher i CL så måste jag säga att deras anfallsspel är bland det bästa i världen just nu. Jag vet inte hur de bär sig åt för att komma igenom alla försvar men om ett lag som Arsenal kunde kopiera deras anfallsspel så skulle de vinna CL enkelt. Nu kanske de inte ens tar sig vidare.
Ja, Bodö är större men båda är fiskeorter. Mjällby borde åtminstone kunna ta sig vidare i conference-league.
Citera
Igår, 10:44
Medlem
Gv1875s avatar
Nån som såg matchen mot Atletico Madrid? Var det jämnt?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in