2026-03-11, 08:03
Medlem
gnomepowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofflan
Halloj, börjar närma mig 40 sträcket nu och tänkte kliva på testosteron.

Vilken av alla prover som werlabs erbjuder är rekommenderat för att ha så bra koll som möjligt på sina värden? Fanns en uppsjö av olika så behöver lite vägledning.

Tack.

Då är det nog Testosteron XL du söker.
Noterar att dem lagt till blodvärden sen sist, lika bra det eftersom TRT påverkar blodtjocklek.
https://werlabs.se/blodprov/testosterontest-xl/
Senast redigerad av gnomepower 2026-03-11 kl. 08:05.
Citera
2026-03-11, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnomepower
Noterar att dem lagt till blodvärden sen sist, lika bra det eftersom TRT påverkar blodtjocklek.
Detta test ska jag nog också testa mig på! Tror det kan vara bra att ha koll på dessa värden nu när man är 30+. Har du någon egen erfarenhet kring dessa tester? Har ju kurat tidigare men aldrig blivit att jag kollat upp mina värden.
Citera
2026-03-12, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnomepower
Tack för svar.
Citera
2026-03-12, 08:39
Medlem
gnomepowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draggenharald
Detta test ska jag nog också testa mig på! Tror det kan vara bra att ha koll på dessa värden nu när man är 30+. Har du någon egen erfarenhet kring dessa tester? Har ju kurat tidigare men aldrig blivit att jag kollat upp mina värden.

Har använt werlabs en hel del. Det är rätt bra man får ett inlogg och där man kan läsa kommentarer, diagram med alla data kronologiskt ifall man tar fler prover.
Citera
2026-04-21, 15:15
Medlem
Hej, jag började min testo e 250mg ed5 kur för 9 veckor sedan. Jag har känt mig väldigt trött och energilös sen runt vecka 3-4 och sedan dess har det legat i lite till och från. Fick aldrig nån vidare må bra känsla utav kuren utan snarare tvärtom. Jag tog blodprov vid vecka 6, testo 35 nmol, östra 187pmol, hermatokrit 48.2%. ( blodprovet togs samma dag innan injektionen så det är det lägsta nivåerna. Jag bestämde mig för att sänka dosen från 350mg veckan till 250mg och injicera ed3 istället för att se om det skulle hjälpa, det har nu gått 2 veckor sedan jag gjorde ändringen. Svårt att säga om de hjälpt Något ännu kanske lite men ingen större skillnad än. Jag sitter nu och funderar på om jag ska slänga in anastrozole då jag verkligen vill få ut något vettigt av kuren så den inte känns helt bortslösad. Är väldigt tacksam om någon kan ge mig lite råd och tips vad jag borde göra och eventuellt ett upplägg isåfall. Tack på förhand.
Citera
2026-05-03, 21:11
Medlem
Påverkar moderata doser olja gamma-gt? Specifikt test, mast och tren. Skulle en kombination av dessa på max 550mg/vecka kunna ge utslag på blodanalys?
Citera
2026-05-09, 14:26
Medlem
Damen101s avatar
Tja FB.

Vet inte i vilket forum jag ska ställa den fråga, hittar fan inte "den stora tråden om Tren". Men tänker att jag kanske kan ställa fråga här. Eftersom att jag har en nybörjar fråga som jag vill ställa.

Det är så att jag tidigare har varit på TRT och det har funkat bra. Men nu då vill börja med tren också som ett plus på kanten. Tanken är att jag ska microdosera TREN och det kommer vara riktigt lågt i jämförelse på det som är nomativt.

Vad har ni att säga om det att man skulle vilja microdosera TREN och då tänker jag ihop med en TRT. Följ fråga, om är biverkningarna densamma oavsett mängden TREN i längden eller kan man då använda sig av TREN i ett längre förlopp?

Hoppas det är kort och koncist - Vänliga hälsningar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in