2026-02-04, 07:19
Medlem
Munkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Även om han gjort allt det här så ser han ändå ut att vara för ung för att börja med steroider.

Och framförallt har han tränat alldeles för kort tid, 8 månader är ju ett skämt, kom tillbaka när du inte missat ett pass eller en måltid och sovit 7+ timmar per natt i 3-4 år.

Håller absolut med dig i allt du säger.
Känner dock att det finns värde att försöka styra personen till att vara förberedd och göra kuren korrekt, om han nu ändå väljer att köra på.

Även om det bästa är att han inte går på alls förrens han tränat några år samt blivit äldre.
Citera
2026-02-04, 12:34
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Munkee
Håller absolut med dig i allt du säger.
Känner dock att det finns värde att försöka styra personen till att vara förberedd och göra kuren korrekt, om han nu ändå väljer att köra på.

Även om det bästa är att han inte går på alls förrens han tränat några år samt blivit äldre.
Jo helt rätt.

Jag säger det också för hans egna skull, framförallt för att risken att förstöra sin kropp helt och hållet är påtaglig men också för att det finns alldeles för många som hoppar på utan att ens ha koll på om dom äter i ett överskott eller inte, jag tror man hade blivit förvånad över hur många som tar steroider men knappt ser ut som att dom tränar.
Citera
2026-02-11, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AktuellaBella
Alla ni som skriver här om att börja med eller vill prova steroids, jag vill ber er att snälla tänka om, det kommer skada era kroppar!
Ni har bara en kropp, så snälla var rädda om den, det finns så mycket annat en kan göra utan att förgifta sin kropp.

Hälsningar från Bella

Har du något bra tips på annat att göra som inte förgiftar kroppen? Dricka en flaska vin varje vecka?
Citera
2026-02-16, 19:01
Medlem
StonedMonkeys avatar
Nybörjare, har 10 ml Testo enhante 250mg och 30 stycken 20 mg Dbollar.. Hur skulle ni lägga upp det? Vilka sprutor är bra, tänkte handla på kanyler.se?
Citera
2026-03-01, 11:37
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Nybörjare, har 10 ml Testo enhante 250mg och 30 stycken 20 mg Dbollar.. Hur skulle ni lägga upp det? Vilka sprutor är bra, tänkte handla på kanyler.se?

Alltså i all välmening, så pass grundläggande info bör du ha koll på innan du ens tänker på att börja.

Men för att svara så är "blå" kanyl bra, eller "Orange".
Har du någon ai till hands om du skulle behöva?
Hur har du planerat din pct?
Citera
2026-03-01, 14:01
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Alltså i all välmening, så pass grundläggande info bör du ha koll på innan du ens tänker på att börja.

Men för att svara så är "blå" kanyl bra, eller "Orange".
Har du någon ai till hands om du skulle behöva?
Hur har du planerat din pct?

Ja det är därför jag frågar? Har redan frågat en erfaren vän men tänkte kolla vad ni hade för input. Ja jag har AI. Tänkte köra Nolvadex.
Citera
2026-03-02, 17:55
Medlem
Har vi någon som gått genom processen för TRT på recept? Hur går det till? Långdraget? Svårt att få godkänt?
Citera
2026-03-03, 08:50
Medlem
gnomepowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thefuq
Har vi någon som gått genom processen för TRT på recept? Hur går det till? Långdraget? Svårt att få godkänt?

Långdraget och betydligt krångligare via regionen. Går snabbare privat. Man tar blodprov + läkarundersökning (blodtryck/vikt osv) + samtal. Beror mest på din nivå. 8-12 nmol/L är gråzonen, där behöver man argumentera lite kanske för det.
Citera
2026-03-03, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnomepower
Långdraget och betydligt krångligare via regionen. Går snabbare privat. Man tar blodprov + läkarundersökning (blodtryck/vikt osv) + samtal. Beror mest på din nivå. 8-12 nmol/L är gråzonen, där behöver man argumentera lite kanske för det.

Men det är samma privat i slutändan? Dvs du får inte sköta det själv, extremt reglerat, bara Nebido man får typ & lågdoserat?
Citera
2026-03-04, 07:20
Medlem
gnomepowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thefuq
Men det är samma privat i slutändan? Dvs du får inte sköta det själv, extremt reglerat, bara Nebido man får typ & lågdoserat?

Du får ett recept som du följer, antingen Nebido eller Gel, för att få tillbaks nivåer inom referensvärdet.
Vill du ha högre än så får du göra det utan vårdens hjälp.
Citera
2026-03-08, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liteknepig
Jag tycker ärligt att du läser på mer först. Vettigt att veta allt du frågar om och även massa annat. Så du vet hur allt fungerar och hänger ihop. Då du är rädd för att tappa hår med så kan du läsa vad dom preppen gör.

Håller du östrot i schack med ai så räcker det säkert arimidex/aromasin. Caber är bara för nödfall om det inte räcker m.m. Även letro om du vill döda/nolla östrot vid envisa gyno bekymmer. Sista utväg och visst jag har alltid det hemma själv.

Vad beträffar pct kan du vänta 3 veckor efter sista stick testo med nolvan. Du kan även köra en kombo med Clomid.

Finasterid har jag noll erfarenhet av

Så här tänker jag att mitt upplägg skulle vara med start idag.
20 veckor enligt nedan :

Vecka 1-16
500mg testo c / uppdelat på 2 stick i veckan
300mg deca / uppdelat på ett / två stick i veckan

Vecka 16-20
500mg testo c / uppdelat på 2 stick i veckan

Vecka 20-22
Ingenting i väntan på all testo i systemet börjar går ut

Vecka 22-24
Nolvadex 40mg / dag

Vecka 24-26
Nolvadex 20mg / dag

Vid behov så ska jag ha arimidex tillgängligt och vid akut behov caber.
Synpunkter på upplägget ?
Citera
2026-03-10, 15:53
Medlem
Halloj, börjar närma mig 40 sträcket nu och tänkte kliva på testosteron.

Vilken av alla prover som werlabs erbjuder är rekommenderat för att ha så bra koll som möjligt på sina värden? Fanns en uppsjö av olika så behöver lite vägledning.

Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in