2026-03-07, 07:51
Medlem
Tror faktiskt inte det är Carola.
Hon verkar posta det mesta på sin IG och enligt den verkar hon ha varit i Dalarna 24 till åtminstone 27 och sen har hon firat nyår i Skåne
Citera
2026-03-07, 10:52
Medlem
Jag misstänker Lena Ph. Hon har väl hyggligt vuxna barn.

Pernilla - det hade väl Bianca pratat om eller så hade Pernilla babblat om det i Wahlgrens värld.
Citera
2026-03-07, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vakthundsbolaget
Hos vem skulle hon ha stödat inne i stan? Det är väl snarare PW som varit och stödat upp hos sina ungar?!

I en artikel beskrevs det hela som ett iordningställande av ett hus, nyligen inköpt. Nu skulle det piffas för uthyrning via airbnb och fotas.
Det gjordes med ett gäng väninnor, den artikeln handlade inte om PW.
Citera
2026-03-07, 22:57
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Hos vem skulle hon ha stödat inne i stan? Det är väl snarare PW som varit och stödat upp hos sina ungar?!
Hennes Amadeus med familj bor i city. Verkar som de snart ska flytta till USA? Men det var kanske länge sedan det hände?
Var det PW törs väl ingen skriva om det?
Citera
2026-03-07, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
I en artikel beskrevs det hela som ett iordningställande av ett hus, nyligen inköpt. Nu skulle det piffas för uthyrning via airbnb och fotas.
Det gjordes med ett gäng väninnor, den artikeln handlade inte om PW.

Det är ute på Älgö. Långsökt att hon kör in i city då eftersom hon rundar sten då hon ska hem norrut.
Citera
2026-03-07, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hennes Amadeus med familj bor i city. Verkar som de snart ska flytta till USA? Men det var kanske länge sedan det hände?
Var det PW törs väl ingen skriva om det?

Då var Amadeus fru höggravid. Att svärmor kommer hem till dem o dricker flera glas vin och hoppar in i bilen… njae. Så ofta träffar väl inte hon dem så hon skulle tänja så mkt på gränserna som blivande farmor.

Men PW dricker väl utifrån hennes insta i princip varannan dag. Om jag levt hennes liv hade jag varit alkoholist flera år sedan…
Citera
Igår, 13:34
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Då var Amadeus fru höggravid. Att svärmor kommer hem till dem o dricker flera glas vin och hoppar in i bilen… njae. Så ofta träffar väl inte hon dem så hon skulle tänja så mkt på gränserna som blivande farmor.

Men PW dricker väl utifrån hennes insta i princip varannan dag. Om jag levt hennes liv hade jag varit alkoholist flera år sedan…
Börjar luta åt att du har rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in