Citat:
Ursprungligen postat av
nodraketen
Du försvarar henne ssom du gör med alla tjejer som gjort bort sig, du skriver gång på gång DET ÄR JU ETT BARN, ungdom möjligtviss barn nej.
Det bissara och ot här är snarare du påstår jag raggar på minderåriga tror du TS handlar om mig eller?
Din läsförståelse är under all kritik. Läs om, läs rätt. Läs mina inlägg i tråden igen, så
kanske du förstår den röda tråden och att det inte är något försvar av den dömde jag förmedlar, när jag skriver att hon är ett barn. Jag är snarare frågande kring ert behov av att veta barnets identitet.... Det är [BIinget[/b] försvar vare sig av henne, eller av hennes allvarliga och vidriga brottsliga handling. Utan mer en ärligt menad fråga varför ni vill veta barnets identitet. Lite akward att ni är så på om det, nämligen........
I övrigt: jag försvarar
brottsoffer, våldtagna som du ger dig på i skrift. I denna tråden finns
inte något våldtagit brottsoffer. Utan här är brottsoffret en kille som har blivit falskt tillvitad. Hade du gett dig på
honom I skrift, på samma sätt som du gör mot
våldtagna offer, så hade han försvarat
honom mot dig. Man håller fan inte på med victim blomning, så som du gör! Tack och lov har jag inte sett någon sådan victim blaming av den brottsutsatta pojken här i tråden. Det är bra.
Som sagt: din läsförståelse är kass. Jag har inte påstått att du raggar på minderåriga.
Men din besatthet av att veta flickebarnets identitet, för att kunna skydda dig mot att bli utsatt för henne och att hon skulle kunna anmäla dig falskt flr våldtäkt. Gör ju att jag skriver till dig/andra, att den risken finns inte om ni inte raggar på minderåriga barn eller folk födda senare än 2007. Förstår du bättre då?