2026-02-23, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekarlsson82
Hej mina vänner. Nu blir ni säkert besvikna. Men jag ocker inte kämpa mer och jag orkar inte ett till misslyckande. Så jag sökte till Laro ( subutexprogrammet) och jag blev beviljad. Jag har inte börjat än men på tisdag ska jag ta prover och så måste jag bli helt fri från lyrican. Bara det blir en kamp men fan jag tycker det är dags att sluta gnälla.

Hur går det för er mina vänner? Trappar ni ner eller försöker att sluta så tveka inte att höra av er för lite snack om ni vill.
Låt inte ångesten ta över er. Kämpa!

Ja bra att du sökt LARO så du kan få det lagligt och gratis, du försökte ju klara dig utan men fixa det inte och då är LARO helt rätt väg
Citera
2026-02-23, 09:50
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekarlsson82
Hej mina vänner. Nu blir ni säkert besvikna. Men jag ocker inte kämpa mer och jag orkar inte ett till misslyckande. Så jag sökte till Laro ( subutexprogrammet) och jag blev beviljad. Jag har inte börjat än men på tisdag ska jag ta prover och så måste jag bli helt fri från lyrican. Bara det blir en kamp men fan jag tycker det är dags att sluta gnälla.

Hur går det för er mina vänner? Trappar ni ner eller försöker att sluta så tveka inte att höra av er för lite snack om ni vill.
Låt inte ångesten ta över er. Kämpa!

Tjena.
Min resa är väldigt lik din.
Jag testade LARO för första gången i mitt liv i april förra året.
Det räddade nog mitt liv.

Har du några frågor eller liknande så är det bara att fråga på.
Det går ej att skicka PM till dig.

MVh.
Citera
2026-03-02, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Tjena.
Min resa är väldigt lik din.
Jag testade LARO för första gången i mitt liv i april förra året.
Det räddade nog mitt liv.

Har du några frågor eller liknande så är det bara att fråga på.
Det går ej att skicka PM till dig.

MVh.
Tjena. Jag försökte skriva privat men det gick inte.Jag har några frågor angående Laro. Dom ringde mig och sa att jag blivit beviljad programmet osv. Jag har ju använt lyrica dagligen länge nu men håller på att trappa ner. Jag undrar hur det går till där i starten? Tar man massa prover och vad för något isåfall?
Jag fattar att jag måste va ren på allt annat men jag pallar inte sluta cold turkey nu så ska fortsätta trappa ner snabbt. Men imorgon då första mötet. Blir jag nekad Laro nu då eller vad händer?
Tacksam för svar 😊
Ha det bäst

Mvh
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in