2026-02-18, 20:08
Medlem
VoktorDodkas avatar
Svenska spels app har blivit uppdaterad. Idag står det under 'mina spel' att lotto avgjordes 20.02, keno avgjordes 20.21 och vikinglotto avgjordes 20.45. Deras klockor går alltså en timme före, kan man då lita på att resten går rätt?
Citera
2026-02-19, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Svenska spels app har blivit uppdaterad. Idag står det under 'mina spel' att lotto avgjordes 20.02, keno avgjordes 20.21 och vikinglotto avgjordes 20.45. Deras klockor går alltså en timme före, kan man då lita på att resten går rätt?

Kan tänka mig att det beror på att deras servrar inte står i våran tidsson, utan lite längre öster ut. Med de frågetecken som kommer med en sådan situation.

Men som svar på din fråga, nä, det kan man ju inte, för de har ju då haft en timme på sig att "rätta till" resultaten.
Citera
2026-03-02, 07:20
Medlem
Någon mer som spelar poker på Svenska spel? Jag kör mest micro. Lägsta och näst lägsta. Rätt kul. Vinner lite men inte mycket.
Citera
2026-03-02, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Någon mer som spelar poker på Svenska spel? Jag kör mest micro. Lägsta och näst lägsta. Rätt kul. Vinner lite men inte mycket.

Inte sen de bytte till ipokers nätverk, maken till skitklient får man ju leta efter.
Citera
2026-03-02, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Inte sen de bytte till ipokers nätverk, maken till skitklient får man ju leta efter.

Vad är det i clienten du stör dig på?
Citera
2026-03-02, 07:31
Medlem
Citat:
Vad är det i clienten du stör dig på?

Det mesta. Jag jämför med pokerstars så ribban ligger rätt högt.

Senast jag körde sm mörkpoker där kunde man inte ens se i efterhand hur många kort de andra bytt om man fokuserade på något annat bord just när bytet skedde och man missade det.
Citera
2026-03-02, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Det mesta. Jag jämför med pokerstars så ribban ligger rätt högt.

Senast jag körde sm mörkpoker där kunde man inte ens se i efterhand hur många kort de andra bytt om man fokuserade på något annat bord just när bytet skedde och man missade det.

Okey då är jag med. Jag tycker Texas holdem fungerar väldigt bra i klienten. Är väl mest vem som har mörken jag tycker är lite otydligt ibland eftersom den ligger på olika sidor om spelarna och ibland tror jag att jag har den när han vill vänster har den.
Värsta är väl när jag kommer åt en knapp på fönstret som gör att alla bord jag spelar hamnar bredvid varandra. Jag kan spela 7 bord samtidigt och har lagt dem över varandra 2 och 2. Och plötsligt blir fönstren jättesmå mitt i spelandet och jag måste förstora dem osv. Alltid segt när man är mitt i händer =)
Citera
2026-03-02, 08:38
Medlem
Citat:
Okey då är jag med. Jag tycker Texas holdem fungerar väldigt bra i klienten. Är väl mest vem som har mörken jag tycker är lite otydligt ibland eftersom den ligger på olika sidor om spelarna och ibland tror jag att jag har den när han vill vänster har den.
Värsta är väl när jag kommer åt en knapp på fönstret som gör att alla bord jag spelar hamnar bredvid varandra. Jag kan spela 7 bord samtidigt och har lagt dem över varandra 2 och 2. Och plötsligt blir fönstren jättesmå mitt i spelandet och jag måste förstora dem osv. Alltid segt när man är mitt i händer =)

Du verkar ha märkt av en hel del korkade grejor själv oxå märker jag.

Sanningen är att svenska spels klient alltid varit skit, även när det var boss. Spelarna har stått ut med det enbart pga det usla motsåndet och den låga raken. Nu när det är borta är precis allt bara sopor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in