Citat:
Ursprungligen postat av
pulverhonung
Precis vad jag tänkte säga, det negativ med att vara helt ny är att tryhard mentaliteten idag är extrem, lycka till att hitta en grupp med randoms som är villiga att wipea 3 gånger på wn dungeon boss för att du inte förstår vad man ska göra.
Detta tycker jag som lirat till o från i 20 år gjort spelet tråkigare, fan vad roligt det var förr när alla var kassa och hjälpte varandra, en AV var som ett krig som pågick i fyra timmar, idag springer alla runt som bots i en premade och vill bara få det överstökat.
Precis, jag håller med dig helt och hållet. Jäklar vilka minnen som poppade upp nu! Haha. Ja man lade ju måååånga timmar på det där. Och vad irriterade och frustrerade alla var ibland. Men, den lyckan när man klarade av det sen! Så värt det. Tror med att det är tveksamt om nya spelare hade gjort det idag.
Ja idag är det jättetråkigt… det verkar som att folk helst vill vara klara innan de ens har börjat. Jag kommer ihåg när man hjälpte random folk med olika quest. Och vissa stod bara och hängde någonstans, pratade med varann. Gjorde dueller. Vad man saknar det, det var en viss stämning i spelet då.
Nu blev jag sugen på att spela igen.