2026-02-22, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Vet att vi inte ser och hör allt som sker i huset !!!

Men jag vet inte i detta fall 🤷‍♀️ ang Alfred.
Så som Saga målar upp han just nu på TikTok och andra sociala medier så beskrivs han som en kille som har varit våldsam mot henne el utsatt henne sexuellt .

Och att hon skulle ha gått omkring med denna hemlighet som hållt på I 4 veckor utan att någon märkt något låter bara så himla skumt då huset är full med kameror och människor .

Om nu detta stämmer så förstår jag ännu mindre hur alla tyr sig till Alfred i alla möjliga lägen då saker uppstår .

Och efter allt vi sett så verkar Saga överreagera på allt som sker kring Alfred .

Brukar alltid stå på offrets sida men i detta fall så är det något som känns skumt
Mm och ingen har väl bara kontakt med Alfred nu för att de själva är rädda för o bli canceled ifall de skulle vara det. Saga överreagerar på ALLT med Alfred och fäller nedsättande kommentarer till honom hela tiden. Och han säger aldrig emot när hon gör det heller. Han bara pratar om det i synkarna.

Och att hon försöker skylla på sin extremt tråkiga och döda personlighet på detta
Senast redigerad av Mjonjoka 2026-02-22 kl. 20:30.
Citera
2026-02-22, 20:43
Medlem
Jag blir ledsen för Alfreds skull.
Han är helt klart empatisk och omtänksam.
Kanske han råkade snudda vid Saga. Hon är ju iskall mot honom och rätt snorkig.
Citera
2026-02-22, 20:59
Medlem
Jag vill på inget sätt förringa Sagas upplevelse och känslor. Något har uppenbarligen hänt och han har fått lämna på grund av regelbrott.

Om Alfred har gjort något olagligt går det att göra en anmälan – exempelvis kan ofredande vara både fysiskt och psykiskt. Om hans agerande inte är olagligt känns det däremot hårt att hänga ut honom på det här sättet, eftersom det bara riskerar att öka spekulationerna och göra situationen värre för honom.
Citera
2026-02-22, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katten39
Har inte TikTok. Vad skrev hon?

Sagas text har även lagts upp på exonphspoilers (IG).
Citera
2026-02-22, 22:10
Bannlyst
Saga verkar inte vilja berätta om vad som hänt, då måste väl Alfred gå ut och göra det, annars kommer folk tro att han är en våldtäktsman..
Citera
2026-02-22, 23:02
Medlem
Den där norrmannen har jag tyckt är skum från första början. Något står inte rätt till där.
Citera
2026-02-22, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Den där norrmannen har jag tyckt är skum från första början. Något står inte rätt till där.

Håller helt med. Tror han är lite bakom flötet samt aningen autistisk.
Citera
2026-02-22, 23:49
Medlem
Saga skriver på instagram att hon varit med om saker mellan vecka 1 och 4 som hon alltid kommer bära med sig. Saga skriver också att det lång tid för henne att berätta om det.

Samtidigt skriver expressen att "Alfred tvingats lämna på grund av en allvarlig incident. Den ska ha inträffat under inspelningen och uppmärksammades av produktionen först flera timmar senare.

????
Citera
2026-02-23, 00:16
Medlem
nina906s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katten39
Har inte TikTok. Vad skrev hon?
Sagas inlägg:

https://imgur.com/a/PcWxPUF
Citera
2026-02-23, 05:03
Medlem
Lite skum klippning att starta avsnitt 17 som om att Alfred aldrig funnits. Kunde de inte förklara i början av programmet vad som hänt? Jag trodde på riktigt att de laddat upp fel avsnitt idag.

Men med det sagt, Alfred hade lite creepy blick, eller? Också den som kunde brusa upp.
Citera
2026-02-23, 05:07
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nina906
Sagas inlägg:

https://imgur.com/a/PcWxPUF
Men allt filmas ju.Nu får dom gå ut med vad för hemskt det är som Alfred gjort eller sagt. Dom måste ju ha gott om bevis. Tillknäpptare brud har jag sällan skådat. Ut med det!!
Citera
2026-02-23, 09:10
Medlem
Är de någon som vet vad Alfred har gjort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in