2023-08-04, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Min spontana tanke är att det är jävligt billigt!

Nej, det är för billigt. Varför är hon så desperat? Det känns inte bra.

Kanske inte just i denna fråga, men alla människor är hycklare, så är det ens en stor grej, om så är fallet?

Om jag skrivit 150.000kr så hade det blivit tjafs om att det var för mycket pengar och det var inte huvudfrågan..
Citera
2023-08-04, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Men mest synd är det nog om oss svenska män.
Jag tycker att prostitutionen och gator fulla av unga sexiga tjejer som ropar efter en är livets bästa nöje.

Fan finns inget bättre än när man kommer till tjeckiska gränsen och damerna står på rad och visar upp sig. De smarta och visa vet om att besökarna har som mest pengar på inresan.
Citera
2023-08-07, 14:50
Medlem
Procurors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutoKultur
Fan finns inget bättre än när man kommer till tjeckiska gränsen och damerna står på rad och visar upp sig. De smarta och visa vet om att besökarna har som mest pengar på inresan.

Håller med. Det är helt underbart när tjejerna radar upp sig som frukterna i ett fruktstånd oavsett om det är på bordell eller på gatan.

Så länge utbudet finns bidrar jag gärna med lite efterfrågan.
Citera
2023-08-08, 21:17
Medlem
Bigfatandhappys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Jag skulle aldrig kunna gå till en prostituerad/hora som ligger med 10 äckliga torskar om dagen lr blir tvingade av maffian att sälja sig osv…
Förstår inte att killar kan bli så desperata.

Men, så kommer ett stort Men..
Hur skulle ni göra om ni fick chansen att ligga med en skitsnygg model lr känd snygg skådis lr nån annan drömtjej ni har, för säg 1500kr?
Skulle ni då ta chansen?
Jag skulle nog göra det, lr jo det skulle jag göra.
Är jag en hycklare då, är ni?

Nä, du är väl ingen hycklare. Du skulle väl kunna motivera ditt handlande med att du ändå hade spolat ner en massa drinkar i henne så att istället ge henne 1500 SEK för lite dopp i grytan är väl bättre.

Personligen skulle jag ALDRIG betala för sex. Alldeles för snål för det.
Citera
2025-12-22, 17:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AutoKultur
Prostitution uppfanns av kvinnor direkt efter att betalmedel hade uppfunnits.
Kvinnor listade snabbt ut att det enklaste sättet tjäna pengar på är att göra det de gör bäst, nämligen ligga ner med benen isär.
Och om prostitution är världens äldsta yrke, så är ju rimligen sexköpare den minst lika gamla arbetsgivaren.
Soldater var väl första yrket om något.
Citera
2025-12-29, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IanMcEwan
Barnmorska var nog det första yrket för även den första soldaten föddes av en kvinna (på den tiden fick inte män barn).
Citera
2026-01-16, 20:13
Medlem
Avsikten med prostitution behöver inte vara att man vill skada någon.
Citera
2026-01-16, 20:17
Medlem
Om en skitsnygg kvinna säljer sig för 1500 spänn, då skulle jag sticka direkt. Den kvinnan måste ju jobba med hundratals män för att försörja sig och vette sjutton vad en då dragit på sig för sjukdomar.

Nä, jag skulle nog hellre ta den kvinna som säljer sig för 10 miljoner. Då vet man att hon ligger inte med fler män än vad vanliga kvinnor gör.

5 min senare är jag 10 miljoner fattigare, men det var värt det.
Citera
2026-01-16, 20:34
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IanMcEwan

Femte yrket. Beskyddaren.

Först jägare, sen bonde. Sen i stort sett samtidigt politikern och horan.
Citera
2026-01-17, 06:38
Medlem
thaimans avatar
En storrökare vill ha sin cigg, en fylltratt vill kunna köpa sponken, en kåt vill ha ett skutt i muffen, Begär är vad som drar.
Hur som så är de flesta säljdamer hygieniska och luktar gott
Och dessutom lättåtkomliga om man själv är ren, jag har förr i världen på dans Göta juck Alladin osv stött på så illaluktande fruntimmer att jag måste skylla på någon brådskande för att kunna smita därifrån innan lillolle han stoppas in
Citera
2026-01-18, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Jag skulle aldrig kunna gå till en prostituerad/hora som ligger med 10 äckliga torskar om dagen lr blir tvingade av maffian att sälja sig osv…
Förstår inte att killar kan bli så desperata.

Men, så kommer ett stort Men..
Hur skulle ni göra om ni fick chansen att ligga med en skitsnygg model lr känd snygg skådis lr nån annan drömtjej ni har, för säg 1500kr?
Skulle ni då ta chansen?
Jag skulle nog göra det, lr jo det skulle jag göra.
Är jag en hycklare då, är ni?
Nej, tycker inte att du är en hycklare. Det du säger är väl ungefär "jag skulle inte kunna köpa sex av X men däremot av Y". Så tror jag de flesta torskar tänker och sedan är det olika saker som gör att man ratar vissa men går igång på andra.

Det jag däremot undrar lite över är om du skulle kunna tänka dig att sätta på den där drömtjejen ifall du inser att hon nog redan hade knullat tio andra gubbar idag?
Citera
2026-02-21, 15:33
Medlem
Jag är 100% för att köpa sexuella tjänster. A- all män är inte poppis hos tjejer/ har inte
bra utseende eller pengar att hitta en partner. B- många orkar inte / har inte tid att söka en partner. C- andra vill ha en snabb affär och gå tillbaka till sina rutiner.
Skall dessa män fråntas sexuella njutning? NEJ.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in