2026-01-22, 13:35
Medlem
ReijoHervonens avatar
17 dagar då jag har gym hemma.
Citera
2026-01-22, 13:47
Medlem
Epimaness avatar
Just nu så löptränar jag inte utomhus utan håller på med löpband så jag har varit på gymmet 4 ggr i veckan, lite blandat styrka och kondition. Det är min rutin.

När jag var arbetslös för länge sedan så kunde det bli 2 ggr om dagen 6 dagar i veckan, blandat kampsport, styrka och gruppträningspass som yoga.
Citera
2026-01-23, 11:55
Medlem
95 gånger
Citera
2026-01-25, 17:25
Medlem
SupaStrats avatar
20 gånger hittills, målet är att slippa att stå i vassen i sommar.
Citera
2026-01-25, 22:41
Medlem
Guzs avatar
18 ggr. 17 av dem för att träna, 1 gång för att hämta hörlurar jag glömt...

Tränar 4 ggr/vecka, och försöker hålla det hyfsat disciplinerat.
Citera
2026-02-17, 17:35
Medlem
Run3s avatar
Ser fram emot mars när alla nyårstränare har lagt av. Irriterande när gymmet är fullt och det är kö till redskap och maskiner. Man måste verkligen välja vilken tid man går dit. Så är det aldrig resten av året. Trist att dessa nyårs-gymmare ska förstöra för oss som gymmar regelbundet året runt. Mängder men nya ansikten som jag aldrig har sett på gymmet.

Om ni som tränat flitigt gör det året runt: grattis!
Om ni bara tränar flitigt i januari-februari: snälla gå hem.
Citera
2026-02-17, 18:48
Medlem
Vanligt gym 2 gånger tror jag. Crossfitgymmet har jag besökt 29 gånger. Tagit 2 st 10 km löprundor också.
Citera
2026-02-17, 19:36
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Ser fram emot mars när alla nyårstränare har lagt av. Irriterande när gymmet är fullt och det är kö till redskap och maskiner. Man måste verkligen välja vilken tid man går dit. Så är det aldrig resten av året. Trist att dessa nyårs-gymmare ska förstöra för oss som gymmar regelbundet året runt. Mängder men nya ansikten som jag aldrig har sett på gymmet.

Om ni som tränat flitigt gör det året runt: grattis!
Om ni bara tränar flitigt i januari-februari: snälla gå hem.

Narrarnas nyår är första april, så vi får hypa det då, så att tokarna kan sprida ut sina försök.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in