2026-02-10, 17:39
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Konkreta bevis i sak, inte bara "han och han och han kände ju varann och hade kanske rest tillsammans ibland - klart art de satt och gjorde upp om världspolitiken tillsammans".
Det är exakt det som journalistens arbete om Epstein jag gjorde tråden om går ut på.

Det vore som att inte kunna prata om att labbet som tillverkade virus som covid kunde haft en läcka när viruset hade patient zero i staden.
Att kalla det konspirationsteoretiskt är bara löjligt.

Om man däremot börjar säga att illuminati släppt lös viruset i Wuhan för att minska världsbefolkningen eller offra mänskligheten till demoner genom vaccinet så är vi tillbaka på konspirationsteori.
Citera
2026-02-16, 11:29
Avstängd
kyrkstockens avatar
Vi har ett väldigt bra exempel och det är de amerikanska biolaben i Ukraina. Det var ju bara påhitt och en konspirationteori (trotts att USAs försvarsdepartement hade information om labbet på sin hemsida som togs bort när det uppmärksammades).

Så går biolabbet i Ukraina ihop med andra biolab i shithole-länder gemensamt ut och försvarar sin existens.

Men gå in och nämn biolabb i Ukraina tråden och se vad som händer. Ingen av de som varit med och diskuterat sedan krigets början minns några biolabb. MAn har förträngt allt som inte passar in i den egna bilden.

Samma sak med Estonias förlisning. Alla har glömt att det faktiskt fanns ett hål i skeppet. Det har någonting med människans psykologi att göra.

Samma sak med kommunisters ideologi. De 100 miljoner man mördat och de trevliga Gulaglägren finns inte.

Journalisten ifråga whitney webb är faktisk konspiratorisk på svag grund. Inte så mycket ifråga om Epstein men angående bitcoin (hennes andra ämne). Där är det väldiga spekaltioner om vad tex USAs ekonomiska elit och riksbank planerar att genomföra.
Jag har haft henne i mitt flöde i flera år angående epstein (de ekonomiska aspekterna och finanseliten ignorerar jag).
Senast redigerad av kyrkstocken 2026-02-16 kl. 11:40.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in