2026-02-03, 18:26
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasLa
Vad betyder RLD och FKK?

Och uh… tackar för uppmuntran haha Kan inte riktigt säga att jag tänkt joina klubben än men… man ska väl aldrig säga aldrig liksom!

RLD syftar nog på Red Light District.

Och FKKer kan du läsa mer om här (FB) Den stora frågetråden om FKK

Är du verkligen 18 eller är undervisningen i skolan så eftersatt
Citera
2026-02-03, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
RLD syftar nog på Red Light District.

Och FKKer kan du läsa mer om här (FB) Den stora frågetråden om FKK

Är du verkligen 18 eller är undervisningen i skolan så eftersatt
Hah, är trettio. Vettefan varför jag inte klurade ut att RLD stod för Red Light District. Huvudet är på anat håll antar jag. Tvivlar dock på att svenska skolor ska lära ut vad FKK klubbar är för något lol
Citera
2026-02-03, 21:24
Medlem
SarahNightOwls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasLa
Uppskattar svar! Måste va jävligt läskigt ändå? Är synd att det inte finns något säkerhetsnät för dig. Typ en bordel har man ju annat folk runtom sig, vakter o så.

Om det inte gör något att jag frågar, hur kommer det sig att du säljer sex här i sverige istället för att dra ner till typ Tyskland under en sommar? Har läst något om att dom har typ… asså typ en bordel nästan som ett köpcentrum där folk kan få rum o jobba? Det, samt hur hittade du en eskortsida och inte trodde den va någon bluff? Är heller inte något jag förstår. Blotta tanken känns ju fett läskigt att gå in på någon hemsida där hag inte vet om det är legit eller inte. Hur vågade du dig till det från början?

Det är egentligen läskigt, men jag går inte omkring och är rädd.

För att jag bor här och det är enklare att jobba där man bor. Jag har detta som min main source of income.
Jag har aldrig jobbat på bordell, men jag misstänker att man har lite mindre frihet där, att man "måste" ta alla kunder som kommer dit, om det inte är något som är helt åt helvete skevt med dem.
Jag hade en kompis som tipsade om sidan och det var ganska tydligt att det inte var en bluff. Jag vet inte hur det egentligen hade gjort mig något om den var en bluff. Det är ju inte som att man ger dem sitt personnummer och adress liksom.
Citera
2026-02-04, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SarahNightOwl
Det är egentligen läskigt, men jag går inte omkring och är rädd.

För att jag bor här och det är enklare att jobba där man bor. Jag har detta som min main source of income.
Jag har aldrig jobbat på bordell, men jag misstänker att man har lite mindre frihet där, att man "måste" ta alla kunder som kommer dit, om det inte är något som är helt åt helvete skevt med dem.
Jag hade en kompis som tipsade om sidan och det var ganska tydligt att det inte var en bluff. Jag vet inte hur det egentligen hade gjort mig något om den var en bluff. Det är ju inte som att man ger dem sitt personnummer och adress liksom.
Är ju förstås sant. Lite dumt av mig kanske. Är ofta nyfiken men sällan klok liksom. Är väl kanske mera skumt från köparens perspektiv. Nu vet jag ju inte hur den hemsidan ser ut eller fungerar men har sett ett par olika sidor som utlovar brudar runt varje hörn och det är oftast bottar.

Hoppas dock allt går bra för dig! Uppskattar perspektivet från någon som faktiskt är i den industrin jag var nyfiken på ^^
Citera
2026-02-04, 02:08
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:

Faktiskt inte, såvitt jag vet iallafall. På alla bordeller / FKKs (tyska saunaklubbar där det jobbar allt mellan 10-150 tjejer beroende på storlek) som jag besökt har tjejen alltid sista ordet om hon vill acceptera en kund eller inte. Och är det något krångel kommer vakten och kastar ut bråkstaken. På alla rum finns alarmknappar och vakterna tränar för att vara på ett rum inom 15 sekunder om larmet väl går, vilket dock händer väldigt sällan. Under mina 10 år och hundratals besök har jag bara sett detta en gång, och polisen var strax där och tog hand om problemet. Inga problem med ordningsmakten eftersom allt är lagligt och sköts by the book, istället för att trycka ner det under ytan som i Sverige. (Vid ett tillfälle nyligen var jag med om att skattemyndigheten gjorde en razzia mitt under kvällspasset, så alla tjejerna fick snällt redovisa sina aktiviteter och inkomster direkt på plats. Det kan ju också vara jobbigt, speciellt om man tar några besök "vid sidan av" som nog är rätt vanligt.)

Så för att återknyta; att jobba på tysk bordell/FKK är nog det säkraste valet. Däremot finns det förstås andra problem, som att det är mycket konkurrens mellan tjejerna och att det är psykologiskt tufft att uppleva att vara "fast" på samma hak varje dag vecka in och vecka ut. (Och att man kan råka ut för kontroller från skatteverket förstås.) Damerna betalar samma entré som alla andra så det blir förstås viktigt för dem att hitta kunder så de inte går back. De flesta bor on-site också men då blir det en utgift till, och som sagt psykiskt påfrestande i längden. Men tror ändå detta är det bästa alternativet för alla inblandade.
Citera
2026-02-04, 08:52
Medlem
SarahNightOwls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Faktiskt inte, såvitt jag vet iallafall. På alla bordeller / FKKs (tyska saunaklubbar där det jobbar allt mellan 10-150 tjejer beroende på storlek) som jag besökt har tjejen alltid sista ordet om hon vill acceptera en kund eller inte. Och är det något krångel kommer vakten och kastar ut bråkstaken. På alla rum finns alarmknappar och vakterna tränar för att vara på ett rum inom 15 sekunder om larmet väl går, vilket dock händer väldigt sällan. Under mina 10 år och hundratals besök har jag bara sett detta en gång, och polisen var strax där och tog hand om problemet. Inga problem med ordningsmakten eftersom allt är lagligt och sköts by the book, istället för att trycka ner det under ytan som i Sverige. (Vid ett tillfälle nyligen var jag med om att skattemyndigheten gjorde en razzia mitt under kvällspasset, så alla tjejerna fick snällt redovisa sina aktiviteter och inkomster direkt på plats. Det kan ju också vara jobbigt, speciellt om man tar några besök "vid sidan av" som nog är rätt vanligt.)

Så för att återknyta; att jobba på tysk bordell/FKK är nog det säkraste valet. Däremot finns det förstås andra problem, som att det är mycket konkurrens mellan tjejerna och att det är psykologiskt tufft att uppleva att vara "fast" på samma hak varje dag vecka in och vecka ut. (Och att man kan råka ut för kontroller från skatteverket förstås.) Damerna betalar samma entré som alla andra så det blir förstås viktigt för dem att hitta kunder så de inte går back. De flesta bor on-site också men då blir det en utgift till, och som sagt psykiskt påfrestande i längden. Men tror ändå detta är det bästa alternativet för alla inblandade.

Jag förstår att arbetarna KAN säga nej, men när man måste ta ett visst antal kunder för att inte gå back, plus att jag misstänker att the manager inte skulle gilla om nån tjej sa nej till de flesta, så blir det nog svårt.

Jag har hört från sexarbetare som har jobbat på bordell och även om det finns vissa fördelar med det så verkar det inte vara det säkraste alternativet ändå. En tjej, hon heter nåt i stil med Jennaloveaus på Instagram, pratade om detta och sa att hon hade störst problem med jobbiga kunder på just bordell.
Citera
2026-02-04, 14:12
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Jag förstår att arbetarna KAN säga nej, men när man måste ta ett visst antal kunder för att inte gå back, plus att jag misstänker att the manager inte skulle gilla om nån tjej sa nej till de flesta, så blir det nog svårt.

Jag har hört från sexarbetare som har jobbat på bordell och även om det finns vissa fördelar med det så verkar det inte vara det säkraste alternativet ändå. En tjej, hon heter nåt i stil med Jennaloveaus på Instagram, pratade om detta och sa att hon hade störst problem med jobbiga kunder på just bordell.

Om man säger nej till de flesta, så bör man naturligtvis byta jobb. Ren logik.
Citera
2026-02-09, 23:47
Medlem
Citat:
Kostar det inte pengar att annonsera? För om det kostar pengar behöver de väl dina kontaktuppgifter?
Citera
2026-02-13, 19:41
Medlem
SarahNightOwls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPD13
Kostar det inte pengar att annonsera? För om det kostar pengar behöver de väl dina kontaktuppgifter?

Nej, det gör det inte.
Citera
2026-02-13, 19:42
Medlem
SarahNightOwls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Om man säger nej till de flesta, så bör man naturligtvis byta jobb. Ren logik.

Wow, jag är amazed över din logiska förmåga.

Anyway, poängen var alltså att bordell inte nödvändigtvis är det bästa alternativet för sexarbetare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in