Citat:
Ursprungligen postat av
AndreasLa
Uppskattar svar! Måste va jävligt läskigt ändå? Är synd att det inte finns något säkerhetsnät för dig. Typ en bordel har man ju annat folk runtom sig, vakter o så.
Om det inte gör något att jag frågar, hur kommer det sig att du säljer sex här i sverige istället för att dra ner till typ Tyskland under en sommar? Har läst något om att dom har typ… asså typ en bordel nästan som ett köpcentrum där folk kan få rum o jobba? Det, samt hur hittade du en eskortsida och inte trodde den va någon bluff? Är heller inte något jag förstår. Blotta tanken känns ju fett läskigt att gå in på någon hemsida där hag inte vet om det är legit eller inte. Hur vågade du dig till det från början?
Det är egentligen läskigt, men jag går inte omkring och är rädd.
För att jag bor här och det är enklare att jobba där man bor. Jag har detta som min main source of income.
Jag har aldrig jobbat på bordell, men jag misstänker att man har lite mindre frihet där, att man "måste" ta alla kunder som kommer dit, om det inte är något som är helt åt helvete skevt med dem.
Jag hade en kompis som tipsade om sidan och det var ganska tydligt att det inte var en bluff. Jag vet inte hur det egentligen hade gjort mig något om den var en bluff. Det är ju inte som att man ger dem sitt personnummer och adress liksom.