2026-02-09, 12:31
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Det enda som betyder något i denna värld för folk är pengar den går nästan alltid före moral och ideologi.
Sen tror jag inte att alla hade koll på hans historia med 14 åringen även om rika också skvallra med varandra. När jag träffar någon så gör inte jag någon bakgrundskontroll på folk.
Du undviker frågan. Flertalet har ju bevisats visste om precis vad han var dömd för, som Mette-Marit.
Nää du, inte alla pengar i världen skulle räcka för en vanlig person.
Citera
2026-02-09, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykadelikatessen
Du undviker frågan. Flertalet har ju bevisats visste om precis vad han var dömd för, som Mette-Marit.
Nää du, inte alla pengar i världen skulle räcka för en vanlig person.

Har inte undvikit någonting för det handlar inte om mig utan dig, för du undviker att bevisa ditt vidriga påstående om att alla Epsteins vänner är pedofiler för en så länge har du inte kommit med ett enda bevis förutom dom är alla skyldiga by guilty by association. I hela den här härvan så blev jag också pedofil för att jag bad dig bevisa dina falska påstående. Det är så du diskutera tyvärr, skiter att backa upp ditt påstående när du slänger iväg vidriga falska rykten om människor, tar inget ansvar för ditt skitsnack och istället går på attack genom ännu mer falska påstående om personer som kräver bevis från dig. Har du någonsin tagit ansvar för något du har gjort fel i ditt liv?
Citera
2026-02-09, 16:32
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:
Har inte undvikit någonting för det handlar inte om mig utan dig, för du undviker att bevisa ditt vidriga påstående om att alla Epsteins vänner är pedofiler för en så länge har du inte kommit med ett enda bevis förutom dom är alla skyldiga by guilty by association. I hela den här härvan så blev jag också pedofil för att jag bad dig bevisa dina falska påstående. Det är så du diskutera tyvärr, skiter att backa upp ditt påstående när du slänger iväg vidriga falska rykten om människor, tar inget ansvar för ditt skitsnack och istället går på attack genom ännu mer falska påstående om personer som kräver bevis från dig. Har du någonsin tagit ansvar för något du har gjort fel i ditt liv?
Du bara fortsätter undvika frågan. Jag tar fullt ansvar; försvarar man pedofili och umgås medvetet med pedofiler, så är man själv pedofil.
Konstigt att du tar så illa upp, när du tycker att det är en fullt normal grej att vara.
Citera
2026-02-09, 21:34
Medlem
Citat:
Du bara fortsätter undvika frågan. Jag tar fullt ansvar; försvarar man pedofili och umgås medvetet med pedofiler, så är man själv pedofil.
Konstigt att du tar så illa upp, när du tycker att det är en fullt normal grej att vara.

Du är inget annat än ett troll som gillar snacka skit om folk.
Jag tar illa upp för jag gillar inte folk som snackar skit, vilket du gladligen gör.
Citera
2026-02-10, 08:11
Medlem
klybans avatar
Citat:
Helt utan bevis var inget hinder att göra vidriga påståenden om Joe och en Joe som saknar precis allt som donalds har.
Sen om donalds är pedofil eller "bara" sexa med minderåriga, ja, det får framtiden utvisa, dock är itne pedofili uteslutet än.
Citat:
Det är lite fascinerande hur denna grupp i forumet här, och hur ABNORMT EXTREMT aggressiva de var med pedofili och hur hemskt det var.
Nu möts vi istället mestadels med Den Stora Bedövande Tystnaden, screening och ropa om bevisen(För de har aldrig varit intresserade av bevis innan donalds uppenbarligen visade sig vara djupt involverad med Epstein.)

Det är faktiskt vidrigt i hur de inte ens underhåller tanken att ta reda på vad som skett, utan bara ursäkter och tystnad är det vi ser.
De vill inte ens ta upp Bill längre, för det bara berättar att de vet om att donalds är i Bill båt.
Men de försöker ibland hinta om att de som inte är donalds fans ursäkter andra pedofiler/sexa med minderåriga, men svaret är till deras förtret där att häng do mgärna med.

För normala människor är inget fan av pedofili/sex med minderåriga och oavsett vart de förekommer i politiken eller övriga ställen.
Men tydligen är det okey om det är donalds har jag lärt mig.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in