2026-02-05, 13:16
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av televinkeln
Nybörjare här, hur kommer man med på sånna här ställen? Vart vänder man sig? Kostar sånt pengar?
Det finns/fanns en klubb i Uppsala som var väldigt seriös iallafall i mitt tycke. Om den finns kvar vet jag inte. Sen finns det en i Stockholm som tidigare skribent skrivit. Förut så fanns det också en möjlighet genom Darkside om du är intresserad. Personligen så ogillade jag folket på Darkside i största allmänhet. Om du har flickvän/fru så är det däremot en enkel sak att träffa en seriös Xtra man. Är du singel så är det lite knepigare men absolut inte omöjligt att träffa ett par. En självsäker attityd hjälper mycket och är ett måste. Klubbarna har medlemsavgifter, men det är inga större pengar att prata om.
Citera
2026-02-05, 23:14
Medlem
Finns det för singelmän i gbg?

Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det finns/fanns en klubb i Uppsala som var väldigt seriös iallafall i mitt tycke. Om den finns kvar vet jag inte. Sen finns det en i Stockholm som tidigare skribent skrivit. Förut så fanns det också en möjlighet genom Darkside om du är intresserad. Personligen så ogillade jag folket på Darkside i största allmänhet. Om du har flickvän/fru så är det däremot en enkel sak att träffa en seriös Xtra man. Är du singel så är det lite knepigare men absolut inte omöjligt att träffa ett par. En självsäker attityd hjälper mycket och är ett måste. Klubbarna har medlemsavgifter, men det är inga större pengar att prata om.
Citera
2026-02-06, 11:20
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Jag vet att det finns en klubb i Göteborg och jag tror att du kommer in där. Brukar kallas Event😁. Men kanske någon annan i tråden som kan Göteborg kan svara på det! Jag kan inte Göteborg.
Citera
2026-02-06, 12:23
Medlem
Citat:

Endast för medlemmar och extremt svårt att bli det utan rekommendationer från andra medlemmar.
Du får antagligen nöja dig med Club de luxe och hänga där varje dag så kanske det dyker upp ett par som vill ha gangbang till slut
Finns
Lusthuset
Relaxklubben
Amante
Wandas
Citera
2026-02-06, 12:27
Medlem
Vilket utav dem hade du rekommenderat?
Samt vilka kräver medlemskap och vilka gör inte det?

Citat:
Ursprungligen postat av Kneel
Endast för medlemmar och extremt svårt att bli det utan rekommendationer från andra medlemmar.
Du får antagligen nöja dig med Club de luxe och hänga där varje dag så kanske det dyker upp ett par som vill ha gangbang till slut
Finns
Lusthuset
Relaxklubben
Amante
Wandas
Citera
2026-02-06, 16:35
Medlem
Citat:
Vilket utav dem hade du rekommenderat?
Samt vilka kräver medlemskap och vilka gör inte det?

Alla kräver medlemskap men relaxköubben extra är fantastiskt om man gillar gangbang med mycket kåta kvinnor.
Club de luxe kräver det inte men är ju ingen swingersklubb utan porrklubb
Citera
2026-02-09, 21:25
Medlem
Vad var det för klubb i Uppsala? Tacksam för svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in