2026-02-09, 13:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Myggig
Ska Bakaxel inte visa den eller prata om den alls?

Han ska läsa upp den, men inte visa den i bild, för han "orkar inte hålla på med att blurra telefonnummer mm". Hur ska hans efterblivna följare då kunna se att han läser det som verkligen står. Eller litar de blint på sin husse? Så som de anklagar andra följare att göra med andra kreatörer ;-)
Var det inte han som tjatat om att Anjo är "så jävla lat". "Så skulle inte jag göra".
Men det är ju efter dagsform och syfte då antar jag.

Har Chrippa gett sitt godkännande till att Axel ska läsa upp den? Eller räcker det med Jackes?
Citera
2026-02-09, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det kan nog komma men jag tror inte det kommer sändas på YouTube utan i tv kanske på bästa sändningstid 🤭

Bästa Sändningstid 2️⃣0️⃣2️⃣6️⃣.
Det är då den riktiga BOMBEN 💣 kommer 😂
Citera
2026-02-09, 14:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Finns ingen ledare i chatten. Väldigt uppenbart om du kollar mer än 2 min.
Jaså det jag har sett varenda gång att man frågar nån om lov och nån som ger direktiv.. du vet sånt som ledare brukar göra.
Citera
2026-02-09, 14:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Jaså det jag har sett varenda gång att man frågar nån om lov och nån som ger direktiv.. du vet sånt som ledare brukar göra.

Det där är ren BS och du kan öht inte uttala dig om du hoppat hit och dit i chatten.
Återkom när du läst igenom hela, för att bilda dig en relevant uppfattning.
Men det kanske är för jobbigt, att se hela sanningen.
Citera
2026-02-09, 14:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Är på del 5 nu. Det är ju faktiskt heeeelt stört hur mycket skit som Jacke och speciellt Gustav skriver i chatten, jämfört med hur mycket Anjo skriver.
Och allt för att hjälpa Chrippa, om än i affekt och upprörd stämning.
Är BGB helt efterbliven? Eller fick han inte ta del av hela chatten?

Henrik (Henko) Johansson från Babels torn, Skilleras tidigare vapendragare, skriver att han haft tillgång till chatten, men får en bättre helhetsbild nu när han kompletterar missade delar med Anjos uppläsning. Vem har han fått den av? Eller menar han Jackes försök till liveuppläsning?
Han ger väldigt sund kritik åt båda håll.
Fru Medvikt krigar som vanligt i alla kommentarsfält överallt på alla sociala kanaler, så även hos Henrik, hur fan har hon den tiden?

Undrar om Chrippa får reda på vad som sker utanför galoncellen?

Måste säga att det var ett bra inlägg av Henko det visar ganska mycket skulle jag säga.
Citera
2026-02-09, 14:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Bästa Sändningstid 2️⃣0️⃣2️⃣6️⃣.
Det är då den riktiga BOMBEN 💣 kommer 😂

Jag tror verkligen det kan bli så med all rätt.
Citera
2026-02-09, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag tror verkligen det kan bli så med all rätt.

Klart att det kommer att bli värsta Bangern 🤭
Citera
2026-02-09, 15:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Man kan alltså kalla chrippa för en återfallsförbrytare nu? Tänkte eftersom han blivit dömd för bokföringsbrott ännu en gång?

Hinken har enligt hennes senaste snap varit irriterad enda sen hon vaknade imorse

De går lite rykten om att Julia var i Jönköping i helgen vet inte om de stämmer.
Citera
2026-02-09, 15:43
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Man kan alltså kalla chrippa för en återfallsförbrytare nu? Tänkte eftersom han blivit dömd för bokföringsbrott ännu en gång?

Hinken har enligt hennes senaste snap varit irriterad enda sen hon vaknade imorse

Jag skulle med vara på dåligt humör om jag vaknade och det var samma vecka som jag förmodligen kommer få skärpt straff i hovrätten till fängelse
Citera
2026-02-09, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
De går lite rykten om att Julia var i Jönköping i helgen vet inte om de stämmer.

Jag tror det stämmer.
Citera
2026-02-09, 16:00
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder

Är väl säkert därför lilla frun är lite puppig idag då
Citera
2026-02-09, 16:02
Medlem
Citat:
Är väl säkert därför lilla frun är lite puppig idag då

Vad jobbigt det måste vara för lilla frun, när hon inte kan kontrollera precis allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in