Resultat: Vem hoppas du vinner Melodifestivalen 2026?
Iconic - A-Teens
7,48%
8 röster
Dooset Daram - Meira Omar
0%
0 röster
Delulu - Lilla Al-Fadji
11,21%
12 röster
Ain't Today - Saga Ludvigsson
4,67%
5 röster
Hollow - Smash Into Pieces
4,67%
5 röster
Eternity - Cimberly
7,48%
8 röster
Viva L'Amor - Medina
3,74%
4 röster
Half of Me – Greczula
8,41%
9 röster
Honey Honey – Robin Bengtsson
0%
0 röster
My System – Felicia
39,25%
42 röster
Waste Your Love – Sanna Nielsen
0,93%
1 röster
Rakt in i elden – Brandsta City Släckers
12,15%
13 röster
2026-02-08, 00:17
Medlem
Pro-tip gör som jag vänta till skiten är över och lyssna om det var något bra, 1a programmet tog mig ca 2 minuter, detta senaste avsnittet tog kanske 4 minuter... Istället för er galningar som spenderar 1.30 timmar för denna skiten...
Citera
2026-02-08, 00:19
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jadegren082
En äkta Flashbackare tittar inte på mello.

Jag kollade på isdans istället.
Citera
2026-02-08, 00:23
Medlem
picapicans avatar
Hyfsade kroppar på brandmännen. Många fruntimmer som lär bli våta i trosan.

https://youtube.com/watch?v=uiaFpLvX0Kw&list=RDuiaFpLvX0Kw&start_radio =1&pp=ygUXYnJhbmRzdGEgY2l0eSBzbMOkY2tlcnOgBwE%3D
Citera
2026-02-08, 00:45
Medlem
Hatrunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Pro-tip gör som jag vänta till skiten är över och lyssna om det var något bra, 1a programmet tog mig ca 2 minuter, detta senaste avsnittet tog kanske 4 minuter... Istället för er galningar som spenderar 1.30 timmar för denna skiten...
Men gubben, det besegrar hela poängen.

Det är så jävla nice att glo på det här kaoset.
Citera
2026-02-08, 00:46
Medlem
Med Felicia tror jag Sverige hade vunnit Eurovision. Tror dessvärre det blir svårt för henne att vinna Melodifestivalen...
Citera
2026-02-08, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatrunkaren
Men gubben, det besegrar hela poängen.

Det är så jävla nice att glo på det här kaoset.
Besegrar poängen med detta dravel? Jag skiter egentligen i detta debaclet, om Sverige vinner i en jävla musik tävling bryr jag mig inte mer om än om något Svensk skulle ha världsrekordet i att hålla käften längst....Jag lyssnade i ca 4 minuter under denna tävlingen pga att jag hade någon form av intresse då jag är musiker själv.. Och de flesta sjunger ju för fan inte ens själva, det är playback, så jävla ointressant som det kan bli...
Citera
2026-02-08, 00:57
Medlem
Hatrunkarens avatar
Citat:
Besegrar poängen med detta dravel? Jag skiter egentligen i detta debaclet, om Sverige vinner i en jävla musik tävling bryr jag mig inte mer om än om något Svensk skulle ha världsrekordet i att hålla käften längst....Jag lyssnade i ca 4 minuter under denna tävlingen pga att jag hade någon form av intresse då jag är musiker själv.. Och de flesta sjunger ju för fan inte ens själva, det är playback, så jävla ointressant som det kan bli...

Nja nu har du fått mycket om bakfoten här tror jag.

Alla sjunger själva, sånna är reglerna, tror 80% av låten måste sjungas på riktigt eller nått. det är därför många har problem med att nå tonerna. Men att man inte har livemusik är något som gör mig smärre ledsen dock, jag ger dig denna.

Men musiken är ju inte varför man tittar på skiten. Man glor ju för att garva åt hur dålig produktionen är, man glor för att inte skratta åt skämten och istället få nån form av ktarsis åt ilskan av hur dåligt manuset är. Man glor för att hatrunka helt enkelt.
Citera
2026-02-08, 01:00
Medlem
Citat:
Nja nu har du fått mycket om bakfoten här tror jag.

Alla sjunger själva, sånna är reglerna, tror 80% av låten måste sjungas på riktigt eller nått. det är därför många har problem med att nå tonerna. Men att man inte har livemusik är något som gör mig smärre ledsen dock, jag ger dig denna.

Men musiken är ju inte varför man tittar på skiten. Man glor ju för att garva åt hur dålig produktionen är, man glor för att inte skratta åt skämten och istället få nån form av ktarsis åt ilskan av hur dåligt manuset är. Man glor för att hatrunka helt enkelt.
Jag tror vi är inne på samma spår faktiskt, bara det att jag inte står ut att se skiten live. Samt att några medier har lagt ut att hur illa det verkligen låter om man bara har deras "sång" har inte ens bemödat mig att hitta det, men kan tänka mig.
Senast redigerad av TordNyman 2026-02-08 kl. 01:03.
Citera
2026-02-08, 01:04
Medlem
Dalulvens avatar
Herregud. Sverige har redan vunnit Eurovision.

Alla andra kan gå hem.

Brutalt.
Citera
2026-02-08, 01:05
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Jag kollade på isdans istället.

Isen i min drink smälte av f.d. Fröken Snusk iaf.
Citera
2026-02-08, 01:07
Medlem
Hatrunkarens avatar
Citat:
Jag tror vi är inne på samma spår faktiskt, bara det att jag inte står ut att se skiten live. Samt att några medier har lagt ut att hur illa det verkligen låter om man bara har deras "sång" har inte ens bemödat mig att hitta det, men kan tänka mig.
Aah faktiskt.

Tror vi är på samma spår men helt olika poler. Jag bryr mig så lite om musiken vid detta laget, vet ändå att min musiksmak aldrig kommer dyka upp, men produktionen däremot blir en stark källa för komedi. Inte komedi så som de hade planerat dock.
Citera
2026-02-08, 01:15
Medlem
Citat:
Aah faktiskt.

Tror vi är på samma spår men helt olika poler. Jag bryr mig så lite om musiken vid detta laget, vet ändå att min musiksmak aldrig kommer dyka upp, men produktionen däremot blir en stark källa för komedi. Inte komedi så som de hade planerat dock.
Ok jag fattar vad du menar och är helt enig, skillnaden kanske är att jag inte sitter och kollar på skiten, men du gör, för humor? Jag tror vi är på samma spår fast på olika sätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in