2026-02-06, 18:27
Medlem
diemydarlings avatar
Borde ju finnas en hel del dopingpreparat som inte är skadligt misstänker jag. Har googlat men all doping verkar skadligt??
Citera
2026-02-06, 18:29
Medlem
OldButBaldGuys avatar
Att laborera med kroppens hormonsystem är alltid förenat med risker. Oskadliga dopingpreparat är ett oxymoron.
Citera
2026-02-07, 02:47
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Ert tillsnurrade språk krånglar bara till det.

Citat:
SYBAU.

OnT:
EPO har synnerligen lite biverkningar.

Om folk behöver en ordbok för att begripa vad du säger så ligger problemet högst sannolikt hos dig själv.
Citera
2026-02-07, 02:59
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Jag poängterar hyckleriet i att du recenserar andras språk samtidigt som du inte verkar tala svenska.

Det är oklart vad du själv försökt förmedla som du förväntade dig svar på. Det är dock övertydligt att du inte är någon jag önskar att spendera min tid med.

Du trivs säkert bättre ensam där på toppen, min vän. Du vet allt du!

Nej, men jag vet att EPO har väldigt lite biverkningar.
Citera
2026-02-07, 09:53
Medlem
Citat:
Nej, men jag vet att EPO har väldigt lite biverkningar.

EPO medför kraftigt förhöjd risk för blodproppar och en rad andra biverkningar. Det är väl med det som med allting annat en fråga om dos.

Backar upp påståendet med lite AI-svar som jag lägger bakom spoiler så man slipper se om man inte vill:

Citera
2026-02-08, 19:40
Medlem
Svaret på trådskaparens fråga är generellt nej. Allt som har en verkan har också biverkningar. Det finns någon sorts märklig ömklighet hos bolapundarna.

Kaxigt skryt och aggressivitet mot dem som ifrågasätter hur fan man kan riskera liv, hälsa och att få problem med snuten för att kunna hyva skrot bättre. Kombinerat med små förstulna instick om knölar i pattarna, krympta pittar och all skit de oundvikligen drabbas av.

Allmänt sett har alldeles för få rätt prioriteringar i sin träning. Man kan tycka att rätt ordning för en vanlig hobbytränare i första hand borde vara att må bättre. Sedan långt, långt därefter att prestera bra och sist att se bra ut.

En stor andel ger fullständigt fan i hur de mår och prio nummer ett är utseende. Och långt därefter att prestera något.
Citera
2026-03-01, 17:53
Medlem
Bioidentiska hormoner som testosteron och GH är relativt ofarligt i moderata doser. Hålla koll på främst sitt blodtryck, blodsocker och apolipoproteiner och du kan brassa på rätt bra och fortsatt vara safe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in