2026-02-06, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Du tycker domstol ska se mellan fingrarna? Jag är betydligt mer orolig att du vistas i allmänheten än en gädda som i många fall inte skulle göra något mot någon. Som en tidigare skribent berörde, det är Dumpen som skapar tillfället så att säga. Ingen Dumpen som driver på = dom hade aldrig gjort något.

Inte i alla fall nej - men en klar majoritet. Dom övriga gör sina saker både med och utan Dumpen, för hör och häpna, det sker i verkligheten.

Exakt! Om jag hade gått ut och skjutit alla langare som försöker sälja droger.

Hade jag varit en hjälte? Jag tar ju tag i ett problem som ingen annan gör?

Det dumpen inte fattar är att dom hade kunnat fiska på internet och skickat hem ett rosa kuvert med alla chattar till gäddans hem adress.

Rädslan att någon vet eller skickar hem något hade avskräckt mer än att P / S står när dom ska träffa.

Oavsett när dom chattar eller när dom chattat är ändå rädslan att det ska komma hem det stora rosa kuvertet.

Men nej det ger inte lika offentlig kick off som jaga dom.
Citera
2026-02-06, 16:22
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skohorn23
Så ifall dumpen inte hade haft kontakt med pedofilerna så skulle dom inte ha blivit en pedofil? Okej.. och du är orolig för att JAG vistas utomhus? Du verkar ju uppenbarligen vara väldigt liberal till folk som knullar barn, inte alls oroväckande.. har du måhända egen erfarenhet utav dumpen?
Nej. Men det fungerar inte att resonera med antaganden. Antaganden är och förblir ett ogiltigt argument.
Citera
2026-02-06, 16:26
Medlem
jools71s avatar
Citat:
Hur ska jag kunna veta om dom gör det? Hur kan du veta det? Vad dom gör hemma skiter jag för övrigt totalt i.
Ja, exakt. Bra talat.
Citera
2026-02-06, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traktorsven
Den där sekten är ett folk för sig själva sannerligen.
Hur är det om dom nu får ihop den där dryga halvmiljonen, kommer skattemyndigheten inte vilja ha sin del med, eller?

Klart dom vill det måste ju gå ut som lön. Så de blir väl sociala avgifter och skatt på det.

Om inte någon startar en gofund.me och anser att det är en gåva, vilket Skatteverket inte bör godkänna och kommer troligtvis inte göra det.

Tror knappt hennes cancer behandling hade anses som en gåva. Då hon är en offentlig person näst intill.

Dom var dumma och skrev att det skulle gå till Sara utan dom skulle helt enkelt samlat in till behandla cancersjuka personer.
Citera
2026-02-06, 16:35
Medlem
glockenreins avatar
Orkar inte läsa alla inlägg i tråden för det tar för lång tid men blev snubben uthängd för att han chattat med ett AI-barn eller vadå? Om han inte är dömd för brottet och det inte begicks mot en riktig unge tycker jag det var oproportionerligt att hänga ut honom på Dumpen och att de borde ha meddelat polisen istället. Men om det varit en riktig unge som varit utsatt och tagit skada hade jag tyckt att han får skylla sig själv även om vår förtalslagstiftning inte ser ut så.
Citera
2026-02-06, 16:37
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Orkar inte läsa alla inlägg i tråden för det tar för lång tid men blev snubben uthängd för att han chattat med ett AI-barn eller vadå? Om han inte är dömd för brottet och det inte begicks mot en riktig unge tycker jag det var oproportionerligt att hänga ut honom på Dumpen och att de borde ha meddelat polisen istället. Men om det varit en riktig unge som varit utsatt och tagit skada hade jag tyckt att han får skylla sig själv även om vår förtalslagstiftning inte ser ut så.
Han har chattat med en "fiskare", dvs en av Dumpens medarbetare. Så är det i alla 736 fall som Dumpen hängt ut. Så förutom denna så finns det 735 till med samma situation, förutom dom som tagit livet av sig.
Citera
2026-02-06, 16:38
Medlem
Citat:
Nej. Men det fungerar inte att resonera med antaganden. Antaganden är och förblir ett ogiltigt argument.
Antaganden? Dom har ju uppenbarligen bevisat sin sexuella störning. Tror du störningen uppkom när peddosarna kom i kontakt med dumpen?
Vad du säger mellan raderna är att vem som helst kan falla i fällan, även du.
Citera
2026-02-06, 16:40
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skohorn23
Antaganden? Dom har ju uppenbarligen bevisat sin sexuella störning. Tror du störningen uppkom när peddosarna kom i kontakt med dumpen?
Vad du säger mellan raderna är att vem som helst kan falla i fällan, även du.
På exakt samma sätt som att alla kan mörda, misshandla, börja med droger, stölder m.m. Alla kan göra allting, det är den bittra sanningen om människan.
Citera
2026-02-06, 16:40
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Han har chattat med en "fiskare", dvs en av Dumpens medarbetare. Så är det i alla 736 fall som Dumpen hängt ut. Så förutom denna så finns det 735 till med samma situation, förutom dom som tagit livet av sig.

Ok tack för svar. Då tycker jag fan inte att de ska hänga ut snubbarna. Visst att det är sjukt och vidrigt att försöka knulla barn men saknas målsägande är det inte proportionerligt att hänga ut peddot enligt min mening.
Citera
2026-02-06, 16:44
Medlem
Citat:
Hur ska jag kunna veta om dom gör det? Hur kan du veta det? Vad dom gör hemma skiter jag för övrigt totalt i.

Där ser man, det var ju det som jag misstänkte, du skiter i om de konsumerade barnporr. Varje bild någon tittar på är ett övergrepp!
Citera
2026-02-06, 16:56
Medlem
Citat:
På exakt samma sätt som att alla kan mörda, misshandla, börja med droger, stölder m.m. Alla kan göra allting, det är den bittra sanningen om människan.
Det är klart att alla individer som inte är helkroppsförlamade kan göra allt du skriver, det betyder dock inte att alla vill göra det. Tvärtom så är majoriteten inte störda.
Förstår inte hur du resonerar, med din egen logik så hade du nappat direkt ifall någon hade kontaktat dig om att begå ett mord, men du skulle aldrig kommit på tanken själv. Har du boendestödjare?
Citera
2026-02-06, 17:02
Avstängd
Om fängelse hade valts istället hur länge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in