Citat:
Ursprungligen postat av
Cooltrayne
Det är väl bevisat att det är ett helt gäng på dumpen som redan suttit inne för att de våldtagit barn.
Jag trodde inte att nån hade missat den delen men tydligen så har du missat det?
Sexualdrift är väl en av de starkaste drifter som människan har, då om man då samtidigt är pedofil så ja, självklart så sitter de och chattar med barn, antagligen på daglig basis. Jag ser inte varför pedofiler skulle vara annorlunda än vanligt folk?
Säger att många av de personer som är på dumpen är tyvärr ihopblandade i en stor pott.
Självklart finns det sjuka personer där och det endel är sjukare än andra.
Det jag menade är att långt ifrån alla är dömda.
Det dumpen gör är provocerar fram något. Ungefär som vifta med knark framför en missbrukare.
Det är dom som skapar behövet, hur många riktiga barn finns det ens på de där sidorna?
Jag försvarar inte gäddornas beteende det jag klandrar är dumpens metoder. Och det gör även tingsrätten.
Om dumpen gör rätt nu så backar dom och anpassar sig och gör om och gör rätt. Dom kan åstadkomma mycket men att fortsätta på samma spår orsakar bara mer skada än nytta.
Det finns fula fiskar där ute. Varför letar dom inte reda på de som redan finns och publicerar dom? Varför ger dom inte domarna mer fokus än dom gör? För det är inte det folket vill se.