Nu har jag städat skohyllan Nike-Nike-Nike - stövlar 👢 nedersta hyllan Nike-Nike- andra skor, andra skor..
Jag har haft Adidasskor förut men kan vi gemensamt diskutera hur obekväma dom är jämfört med Nike? Alltså det går ju verkligen inte att jämföra (eller jo det går, Adidas i just (skor) suger?) eller hur? Det är liksom.. inte skönt att gå i ett par Adidasskor. Foten smälter inte in i skon lika djupt? Dom är typ till för plattfotade människor med väldigt tunn fot? Jag hade Adidasskor på den skohyllan förut men jag har seriöst slängt ner dom i en kartong nere i källaren.. varje gång man gick så kändes det som att foten skulle trilla ur? Konstiga skor. Funkade i fotbollsskor och där föredrog jag dom framför Nike men absolut inte som vanliga skor.
Nike är typ dom bästa skorna jag ägt. Sköna, fast grepp om foten, mjuk sula och otroligt bra kvalitet - dom håller i år! Det gör alltid ont i hjärtat när det är dags att slänga dom. Borde sparat som kollektion. Har haft vissa riktigt udda som inte ens säljs över hela världen? Vet inte vilken modell det var.
Men till ämnet,
Vad tycker ni?
Vad är det för jävla bög”skor”? Hur kan dom vara så dåliga jämfört med Nike? Varför är dom så fattiga? Dom gångerna jag köpte Adidasskor så var det för att jag tyckte att dom var snygga, det var aldrig för att dom var sköna. Nu jobbar jag annorlunda. Går jag inte på moln så vill jag inte ha dom