Citat:
Ursprungligen postat av
Bone Collector
Finns massor med muslimska oljemiljardärer som är riktiga svin, som betalar unga vackra kvinnor från väst för att göra vidriga saker.
Det tror jag också men de betalar dem för att knulla dem och sedan tar sagan slut där. De bjuder inte in västerländska toppolitiker, företagare, kungligheter eller annat folk med i maktpositioner.
Citat:
Trots att det är ett ganska välkänt faktum, så rapporterar inte Riks om alla dessa sviniga megarika muslimer och deras harem med unga kvinnor, eftersom det inte finns så mycket mer att säga.
Nä och sedan tar likheterna slut där.
Citat:
Om inte ens Riks klandrar alla muslimer för oljeshejkernas vidrigheter, så är det ju självklart att de inte klandrar alla judar för en rik judes vidrigheter.
Tack vare partier som SD som gjort det mainstream.
Jag tror inte du kan nämna en enda oljeshejk som utnyttjat europeiska kvinnor i utpressningssyfte.
Nu vet jag att det är svårt att förstå att Epstein var jude, hans flickvän/partner in crime, Ghislaine Maxwell var halvjude och hennes pappa, Robert Maxwell var en ortodox jude. Han förskingrade bland annat 460 000 000 pund och spionerade för Mossad.
Den där informationen kan ju vara extremt komplicerad att ta sig till. Dessutom så besökte Ehud Barak Epstein över 30 ggr.
Men ja det är väl Ryssland som ligger bakom vilket några tidningar rapporterade om LOOOOOL.
Judar och deras gigantiska makt är så extremt känsligt att diskutera så det blir löjligt trots att alla med en IQ på 100 tydligt kan se kopplingarna.