Du är mig en korkad jävel
Jag är SDare men vafan får dig att tro att man skyddar ngn som kör rattfull ??? eller drogpåverkad???
Om mitt favoritlag gör en Katja...så ska de gripas...punkt
Om min favorit politiker gör en Katja..så ska han/hon gripas punkt
Om så min egen släkt gör en Katja ska han/hon gripas
Ingen vill väl se ett barn påkört och risken ökar markant när personer som Katja är ute och kör.
Som den fd S ministern Aida "Jag tog bara ett glas vin" ..
ja som sagt INGEN ska komma undan
Jag tror Katja är smart , men narcister lever lite sin egen värld precis som Linnea Claeson skitsnack om hon var trakasserad som sen visade vara hon själv som skrev och hon kunde komma undan pga media tyckte hon hade rätt åsikter. Hennes pappa är överåklagare så lärde Linnea att inte nämna namn på dessa pervon (märkligt eller hur?) som nu "trakasserade" henne.. ...Katja har en annan nivå av narcissism...hon är (snart var) polis och satt i justieutskottet så hon trodde då hon var untouchable... men Aida, Linnéa och Katja har ngt gemensamt...de är fullblods narcister
Spelar ingen roll vilket parti hon tillhör..hon har aldrig sett insidan av en cell...om jag var åklagare skulle jag vilja ändra på det för det hon gjorde sig skyldig till
Citat:
Ursprungligen postat av
Hanlar
Intressant diskussion på Flashbacks, där 95% anser K Nygren skyldig till allvarligt brott, jag trodde Flashback var SD -trollen hemvist, nu funderar jag på om vänstern och sossarna har tagit över.
Kanske rent av att dom har betalda troll ifrån Sveavägen 64 för att på alla sätt göra ned SD.
För övrigt anser jag att K. Nyberg ska få behålla sitt körkort . 0,12 promille och metaboliter efter tidigare knark , påminner om transportstyrelsens tidigare Peth-test agerande.