Från dagens uppdatering:
Nya amerikanska medsen är ganska kul faktiskt. Gillar spelstilen. Fast det kan bli lite smådesperat när kanonen överhettar/låser sig och inte går att använda på typ 20 sek. Har heller inte blivit riktigt klok på vilken utrustning man bör använda? Just nu kör jag 75:an med ventilation, aim och coated optics. Men jag vet inte om det är så ultimat egentligen? Saknar t ex turbon.
Nya fliken "Uppdragsframsteg" eller vad den nu heter i "Battle result" är riktigt trevlig.
Härligt också med ny statsmodul i Onslaught. Äntligen kan man se lite bättre hur man presterar med respektive vagn. Onslaught är fan kul på riktigt fortfarande.
Slutligen såg jag att WG nu flaggar upp för att förbjuda alla moddar som hjälper till med siktet, inklusive "Safe shot". Inte en dag försent kan man tycka. Sen är det bara kvar att ta bort den där penetrationsmarkören som de införde nyss så kanske det kan bli något bra av det där.
Citat:
Ursprungligen postat av
NotAyrtonSenna
Valde till slut svenska TD-linjen som min julklapp från WoT, har inte riktigt blivit förälskad i dom tidigare så det kan vara skönt att slippa "grinden".
Roligt att se hur olika folk väljer. Själv valde jag EBR:en med samma resonemang som du. Skönt att slippa grinden när bara X känns intressant.