2026-01-23, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Primaliv69
Nilsson har skitit i det blå skåpet på riktigt nu. Bl a skickat flera mail med förtal och även rena felaktigheter till den de tror är trollbloggens arbetsgivare, riktar även hot mot denna om den inte vidtar åtgärder, och sitter i annan bekant kreatörs live och förnekar det. Men bevis finns, när de läggs fram stänger de ner sitt mainkonto.
Hittills har de upprepat ofta att de inte har diagnoser som if t ex, samtidigt som de hittat på resp överdrivit andra, frågan är om de nu när de blivit påkomna kommer att säga att det finns såna diagnoser ändå för att försvara sig.

Dom gick över alla tänkbara gränser nu och jag hoppas det gick upp även för deras följarskara vad dom är för personer.
Sofie är en riktigt lömsk person som inte har några spärrar överhuvudtaget.

Väntar bara på hennes inlägg med hot om sm och att hon ska återigen säga att tar jag sm är det erat fel.

Känner faktiskt en genuin oro för Mattias just nu.
Citera
2026-01-23, 21:41
Medlem
Sofie Nilsson har verkligen gått för långt nu. Visste att hon var ond men inte så ond. Jag tror att Mattias inte är helt oskyldig i detta men delvis, han vågar helt enkelt inte sätta ner foten. Eller så förstår han inte vad det är hon faktiskt gjort.
Han har det nog inte lätt nu med en fru som är rasande och säkert hotar med både det ena och det andra nu.
Snart kommer nog ett inlägg på tiktok där hon skyller ifrån sig och drar till med någon ny diagnos eller sm hot
Citera
Igår, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klokasteiklassen
Sofie Nilsson har verkligen gått för långt nu. Visste att hon var ond men inte så ond. Jag tror att Mattias inte är helt oskyldig i detta men delvis, han vågar helt enkelt inte sätta ner foten. Eller så förstår han inte vad det är hon faktiskt gjort.
Han har det nog inte lätt nu med en fru som är rasande och säkert hotar med både det ena och det andra nu.
Snart kommer nog ett inlägg på tiktok där hon skyller ifrån sig och drar till med någon ny diagnos eller sm hot
Ja dom har gått alldeles för långt. Hennes beteende är gräsligt att se. Ingen skam i kroppen alls. Hon satt i live idag och var helt nonchalant, han verkade vara lite nervös. Dom har stora problem kring hans arbetstider och lögnerna blir värre och värre. Dom verkar inte ha några vänner alls och det förstår jag att dom inte har. Det dom utsatte Amy för är så äckligt så jag kräks på bägge två. Dom sitter och skryter om tittsrsiffror. Idag var det ca 200 följare i lajven men nästan inga som kommenterade. Dom flesta tittar på dom för dom har fått ett dåligt rykte på hela tiktok. Folk vill se när dom gör bort sig. Dessa 2 personer har skämt ut sig helt. Äckliga pissråttor och bottenskrap.
Senast redigerad av smultronet234 Igår kl. 16:12.
Citera
Igår, 15:55
Medlem
En sak till som familjen Nilsson inte förstår är att dom allra flesta kan kolla vart ni bor. Sen behöver man inte sprida det. Ni är offentliga och har i live talat om vad ni heter både förnamn och efternamn samt ort. Det är busenkelt att få fram. Likadant med vad ni tjänar och om ni har skulder. Plättlätt att få fram. Att inte dom gör något vettigt istället för att ljuga på sociala medier. Finns massor att göra även i hemmet tex renovera och ta bort pizzavalven i huset som är omodernt och är från 80 talet.
Senast redigerad av smultronet234 Igår kl. 16:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in