2026-01-17, 22:41
Medlem
Trump har redan ett färdigskrivet tal om aliens närvaro som han kommer att hålla i sommar, enligt Mark Christopher Lee i en intervju i brittiska Daily Star. Hur troligt är detta då?

https://michaelwalshwriter.com/2026/01/16/us-president-to-admit-there-are-aliens-on-earth/
Citera
2026-01-17, 23:09
Avstängd
Denna besatthet av Aliens..
Bore vi inte låta liv som vi inte förstår oss på vara ifred?
Citera
2026-01-17, 23:55
Medlem
kalkryggars avatar
Det skulle inte förvåna mig om den dumma fan skulle få för sig att försöka prångla ut något sånt. Sen står Karoline Leavitt senare på kvällen i Vita Huset och med sitt torra arroganta sätt att tala redogöra för att det är på det viset och att alla som säger emot muppen Trump är fake news.

Varför vänta till i sommar? Han kunde använda det som argument för att ockupera Grönland och bygga sin Star Wars Dome för att skydda sig mot krigande aliens.

En sån dåre.
Citera
2026-01-18, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Varför vänta till i sommar? Han kunde använda det som argument för att ockupera Grönland och bygga sin Star Wars Dome för att skydda sig mot krigande aliens.

Sluta ge han idéer!
Citera
2026-01-18, 07:57
Medlem
Glostrups avatar
Snacka om att göra vad som helst för att avleda från Epsteinfilerna.

Det här kommer att bli ett totalt antiklimax, men hans väljarbas slickar nog i sig som vanligt och det skapar nya diskussionsämnen i magas ekokammare. Och så kan Trump fortsätta trampa på konstitutionen.
Citera
2026-01-18, 08:14
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup

Det här kommer att bli ett totalt antiklimax, men hans väljarbas slickar nog i sig som vanligt och det skapar nya diskussionsämnen i magas ekokammare. Och så kan Trump fortsätta trampa på konstitutionen.
”Epsteinfilerna” har blivit vänsterliberalernas nya vita elefant efter ”russian collusion”. Varför blev Epstein så intressant för er helt plötsligt? Fram till för något år sedan var det ju bara konspirationsteorier? När det handlade om Tom Hanks och Bill Gates?

Jag har faktiskt inget att säga om de här uppgifterna eftersom det inte finns mycket att säga som inte är spekulationer. Uppgifterna i TS kommer från vad som ser ut som en UFO-sida och sånt brukar inte bli mer än snack. Hur blev det förresten med de där djupscanningarna av vad som beskrevs som enorma coils under pyramiderna i Konungarnas Dal? Det var väl i våras? Något italienskt team höll presskonferens. Sedan ingenting. Vad säger att den här Michael Walsh inte står i begrepp att släppa en ny UFO-bok och använder Trump som hävstång för det? Framtiden får utvisa. Fram tills dess ser ni ganska fåniga ut som tror att detta är något slags skådespel från Trump. Eller det kanske är ryssarna som ligger bakom som alltid annars?
Citera
2026-01-18, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Uppgifterna i TS kommer från vad som ser ut som en UFO-sida och sånt brukar inte bli mer än snack.

Lade inte ut Daily Star-sidan eftersom den var bakom en betalvägg, men här är ursprunget:
Trump to make most important announcement in history
Daily Star är en av dessa brittiska dagstidningar som får Aftonbladet att framstå som väldigt seriös i jämförelse.

Mannen bakom nyheten är Mark Christopher Lee, en mångsysslare som bl.a. gjort filmen UFO Encounters of the 5th Kind. Möjligen är han i behov av uppmärksamhet i samband med något nytt projekt, vad vet jag. Eller så är han insatt och har rätt.
Citera
2026-01-18, 09:44
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup

Hahahaha.
Epstein filerna är ju tillochmed löjligare än platta jorden rörelsen.

"Ooh jag är en supersnygg miljonär, jag kan inte få sex. Jag måste våldta på en skräckö för att få sex, la di da"
Senast redigerad av Talking-Donkey 2026-01-18 kl. 09:53.
Citera
2026-01-18, 10:56
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polox
Lade inte ut Daily Star-sidan eftersom den var bakom en betalvägg, men här är ursprunget:
Trump to make most important announcement in history
Daily Star är en av dessa brittiska dagstidningar som får Aftonbladet att framstå som väldigt seriös i jämförelse.

Mannen bakom nyheten är Mark Christopher Lee, en mångsysslare som bl.a. gjort filmen UFO Encounters of the 5th Kind. Möjligen är han i behov av uppmärksamhet i samband med något nytt projekt, vad vet jag. Eller så är han insatt och har rätt.
Sedär. Ja, jag är kanske en aning cynisk men vad hände med drönarna över New Jersey som försvann lika plötsligt som de dök upp? Det finns massor av sådana exempel. Det har hintats om The Great Disclosure i åratal. Fram tills Trump faktiskt står där och välkomnar Kommendör Blarhhg från stjärnsystemet Zeta Reticuli upp på scenen så väljer jag att förhålla mig skeptisk.
Citera
2026-01-18, 12:33
Medlem
Glostrups avatar
Citat:
”Epsteinfilerna” har blivit vänsterliberalernas nya vita elefant efter ”russian collusion”. Varför blev Epstein så intressant för er helt plötsligt? Fram till för något år sedan var det ju bara konspirationsteorier? När det handlade om Tom Hanks och Bill Gates?

Jag har faktiskt inget att säga om de här uppgifterna eftersom det inte finns mycket att säga som inte är spekulationer. Uppgifterna i TS kommer från vad som ser ut som en UFO-sida och sånt brukar inte bli mer än snack. Hur blev det förresten med de där djupscanningarna av vad som beskrevs som enorma coils under pyramiderna i Konungarnas Dal? Det var väl i våras? Något italienskt team höll presskonferens. Sedan ingenting. Vad säger att den här Michael Walsh inte står i begrepp att släppa en ny UFO-bok och använder Trump som hävstång för det? Framtiden får utvisa. Fram tills dess ser ni ganska fåniga ut som tror att detta är något slags skådespel från Trump. Eller det kanske är ryssarna som ligger bakom som alltid annars?

Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Hahahaha.
Epstein filerna är ju tillochmed löjligare än platta jorden rörelsen.

"Ooh jag är en supersnygg miljonär, jag kan inte få sex. Jag måste våldta på en skräckö för att få sex, la di da"
I rak kontrast till magas väldokumenterat utbredda konspirationsrunkande och närmast hysteriska gapande om Gates och Hollywoods påstådda inblandning i Epsteins perversioner, så säger jag ingenting om huruvida Trump förekommer i filerna, men det gör han ju bevisligen.

Jag konstaterar bara att Trump uppenbarligen har vänt från att ”inte ha några problem” med att offentliggöra materialet, till att avfärda det som ett ”hoax”, till att slutligen skriva under att de ska släppas - men till skillnad från alla andra beslut inte säga åt sitt team att göra det.

Jag tror att det helt säkert finns bilder på Trump i ofördelaktiga situationer, men jag tror inte att han kan beslås med brott. Men just nu verkar Trump vara extremt detaljorienterad på vissa helt meningslösa saker (sänd fotbollsmatchen mellan flottan och armen på teve) samtidigt som han helt ignorerar en fråga som han och hans väljarna har yrat om i åratal. Det här är magas ”hoax”, inte demokraternas, och nu får han en släng av sleven.

Och medan Trump pekar åt alla andra håll, och skriver EO om småsaker, så drar DOJ ut på att följa lagen som ålägger dem att utan dröjsmål offentliggöra materialet. Oavsett vad som finns i materialet så är ju detta intressant. Lika intressant som att magas kampanj för att filerna skulle släppas avslutades väldigt abrupt.

Och nu kommer nästa ”stora avslöjande”, som ligger månader fram i tiden och därmed kan tränga undan annat i magas ekokammare och propagandaorgan - väldigt praktiskt när vissa maga med intakt minnesfunktion, som MTG, fortfarande vägrar släppa Epsteinfrågan. Det här kan mycket väl bara vara Trumps vanliga inkompetens och narcissistiska behov att dominera nyheterna, men det luktar unket.
Citera
2026-01-18, 12:36
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Sedär. Ja, jag är kanske en aning cynisk men vad hände med drönarna över New Jersey som försvann lika plötsligt som de dök upp? Det finns massor av sådana exempel. Det har hintats om The Great Disclosure i åratal. Fram tills Trump faktiskt står där och välkomnar Kommendör Blarhhg från stjärnsystemet Zeta Reticuli upp på scenen så väljer jag att förhålla mig skeptisk.

Eller Lrr, ruler of omicron persei eight
Citera
2026-01-18, 15:56
Medlem
Se där, nyheten sprider sig, här utan betalvägg:
Trump to Announce 'Most Important Revelation in Human History' on 79th Anniversary of Roswell UFO Crash, Documentary Maker Claims
"Whether Lee's claims prove accurate remains to be seen"

Frågan är om Trump ens är särskilt intresserad av UFO? Att "ha ett färdigt tal" kanske inte betyder mer än att TT har färdiga dödsrunor om alla och envar? Eller är Trump insatt genom de hemliga sällskapen? Han är inte frimurare, men i sin ungdom var han förutom studentföreningar också medlem i DeMolay-orden. Förmodligen där han lärt sig sin pliktkänsla och serviceanda gentemot sin nation.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in