Citat:
Ursprungligen postat av
Brutalius
Hej,
Har för första gången haft turen (tolkningsfråga) att få röka äkta och rent Crystal Meth, skönt rus. Menn hur länge sitter de? Går i laro program osv så hade varit skönt att veta, trött på att fuska. Får alltid nån annans kiss på mig någonstans muhahaha

Citat:
Ursprungligen postat av
Olden57
Hej jag blev drogtestad med salivprov som skickas till laboratorium. Jag fick svar idag att det visar positivt på kokain, jag tyckte mig höra att personen sade att det indikerade på bruk de närmaste 4 dygnen.
MEN, jag tog kokain, 8 dagar innan testet utfördes. Kan det verkligen ge utslag?
Kan jag ha kontaminerat provet? Jag tog upp och visa ett kort som använts vid tillfället, jag och provtagare tog i kortet. samt jag tog drogen på min telefon, som jag heller inte tvättat av efter händelsen. Kan jag kontaminerat provet genom att ta på min telefon screen samt ta på kortet och sedan ta med mina fingrar på teststickan.
En annan fråga. Kan jag senare bli dömd för detta av polis?
Läste ju något med att just kokain och diazepam samt något mer kunde synas på analys salivprov väldigt länge (över en vecka). Tyckte det var någon som slängde sig med att amfetamin kunde visa sig i 10 dagar också, vet inte hur mycket av det som stämmer. Men får en känsla av att analyserna har blivit sjukt mycket bättre, vet inte om de sänkt cutoff värderna eller vad som hänt.