Igår, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Startinlägget

Efterfråga eller uppmana inte till kontakt via PM, epost, sociala medier eller annan kanal, i anknytning till IPTV-tjänster
Ooops. Sorry. Ska vara helt ärlig. Läste inte det =( Kommer inte hända igen.
Citera
Igår, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wizfinger
Tjena. Jag vet att man inte får nämna olika leverantörer och sidor men skulle behöva lite tips.
Jag har aldrig haft IPTV men har några kompisar som kör och det verkar ju fungera ypperligt för det jag har behov av.

Så. Utan att nämna specifika leverantörer så vill jag ha tips på hur jag går vidare. Jag vill ha:

1. en tjänst som kan leverera Allsvenskan, Hockeyallsvenskan och gärna lite trevliga filmkanaler / streamingplattformar
2. Jag har inte tänkt köpa en box utan behöver nåt med en väl fungerande app. Antingen på PC eller iOs.

3. Jag har heller ingen lust att pröjsa tusentals kronor men är beredd att lägga en redig summa för något som funkar.

Är det någon som har tips till mig så får ni gärna skicka ett d.m till mig

Tack på förhand

/Wiz

Det går inte att PMa dig för att du har för några inlägg! Du måste ha minst 50 inlägg! Jag har svaret det är en svensk IP-TV sida! Har tjänsten i 4 år. Fungerar klockrent! Och kostar inte skjortan heller!
Senast redigerad av daemon75 Igår kl. 19:08.
Citera
Igår, 21:22
Medlem
Någon här som har problem att komma åt servern sen en stund?
Citera
Igår, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slibzen
Någon här som har problem att komma åt servern sen en stund?
Hos mig flyter det på som vanligt.
Citera
Idag, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daemon75
Det går inte att PMa dig för att du har för några inlägg! Du måste ha minst 50 inlägg! Jag har svaret det är en svensk IP-TV sida! Har tjänsten i 4 år. Fungerar klockrent! Och kostar inte skjortan heller!

Tips till er som inte har 50 inlägg och som man inte kan PMa. Leta rätt på alla lektrådar det har allla forum och skriv där vips är du uppe i 50 inlägg. Men tänk på att du som postar oxå måste ha varit medlem i ett halvår oxå. För kunna PMa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in