2025-12-07, 00:08
Medlem
Ronny måste ju sluta tro på att han kommer få speltid, oavsett prestation han står för när chansen väl kommer. Spelar ingen roll hur bra han gör det, klubben har knappt investerat i honom ekonomiskt eller tidsmässigt så där kommer andra spelare alltid gå före.

Sök dig bort till en annan klubb nu, Bagge! Karriären går fortfarande att rädda, för syns att han har kapacitet.
Citera
2025-12-07, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Ronny måste ju sluta tro på att han kommer få speltid, oavsett prestation han står för när chansen väl kommer. Spelar ingen roll hur bra han gör det, klubben har knappt investerat i honom ekonomiskt eller tidsmässigt så där kommer andra spelare alltid gå före.

Sök dig bort till en annan klubb nu, Bagge! Karriären går fortfarande att rädda, för syns att han har kapacitet.

Beroende på skador kan han nog få ganska många chanser fram till Juni. Visst, han är längs ned i hackordningen bakom Lewandowski, Raphinha, Yamal, Torres och Rashford. Men skador är omöjligt att undvika och spelschemat blir tufft när laget ska slåss på 3 fronter, matcher var 3:e dag och ibland mindre än 72 timmar med vila mellan matcherna.

Startar han på bortaplan mot en av ligans starkaste lag så beror det på att tränaren tror på honom. Men konkurensen är brutal så lite tur med skador på andra spelare så får han nog spela mer.
Citera
2025-12-07, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul

Han används som en rotationsspelare i barcelona i sin första säsong där som 19/20 åring, då han kommer ifrån en långtidsskada. Jag tycker det är betydligt mer än vad jag förväntade mig. Då nyheten kom så tyckte jag som du att han skulle ha gått till en lite mer lagom stor klubb, för jag trodde inte han skulle vara en seriös del av truppen, kanske få något inhopp i cupen typ. Även om det kanske är som du säger, så är barcelona ett skyltfönster som få andra klubbar är, så prestera han bra där så kommer nästan garanterat många andra bra klubbar vilja ha honom.

Han spelar än så länge ungefär lika mycket Larsson gjorde då han var i barcelona, och det gör han som 19/20 åring.
Citera
2025-12-30, 16:01
Medlem
skogsburkans avatar
Barca kan tänka sig låna ut Ronny Bagge till sommaren enligt FK.
Citera
2026-01-07, 21:49
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Ett mål och två assist i kvällens match.
Citera
2026-01-07, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ett mål och två assist i kvällens match.
Riktigt vass prestation, en av de bästa på plan denna match. Kul att se!
Citera
2026-01-08, 09:04
Medlem
Han kanske inte får spela så jätte mycket, men han har absolut gjort det bra då han väl har fått chansen. Just nu är han nog en perfekt truppmedlem, klagar inte över att inte får spela så mycket utan verka alltid ha ett leende på läpparna och ger allt även om han inte får spela så mycket och då han väl får spela så är det klass prestationer.

Given i landslagstruppen som jag ser det i nuläget, kanske även i startelvan, i alla fall med alla skador vi har. Om inte Kulusevski kommer tillbaka så kan han bli viktig.

Hans framtid i barca hänger nog dock mycket på om han eller yamal kommer spela centralt mer eller andra kanten, för konkurrera ut yamal är en nästan omöjlig uppgift.
Citera
2026-01-11, 22:52
Medlem
Första titeln i Barca för Roony efter kvällens väntade vinst mot Real.
Citera
2026-01-13, 18:45
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Första titeln i Barca för Roony efter kvällens väntade vinst mot Real.

En spansk titel före Mbappé
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in