Citat:
Ursprungligen postat av
Gustawfh
Låter ju som Skellefteå AIK eller Malmö men kul med nya hockeyfilmer säger inte heller nej till lite "fina" scener

Jorå...småländska Team Boro från lilla byn Landsbro är också en klassiker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Raina
Inget som förvånar migi hockey bögas det nog mer än man tror, vattenflaska upp i aschele å grejer.

Ja det kan du lita på.
Team Boro (Boro HC vetlanda tror jag de kallar sig idag. Pga klubben begick ganska omfattande "kreativ bokföring" som de aldrig återhämtade sig från, så det var inte bara på det sexuella planet klubben var minst sagt skum) på 90 talet var en riktig bögklubb. Tänkte direkt på Landsbro och deras homolag när jag såg den här tråden.
Är än idag förvånad inte något klivit fram och berättat om vad som pågick bland ungdomsspelarna där på 90 talet, för jag VET att det finns många som fick både villiga och en del ovilliga homoerotiska upplevelser bland högstadieeleverna som spelade.
Det viskades rejält på högstadiet
Ni vet vad jag pratar om....landsbrobor. För oss som känner till er by är er tystnad väldigt talande skall ni veta.
Men ja, det är mycket homogrejer inom ishockeyn definitivt. Det är mycket osunda homos som söker sig till hockeyvärlden.