2026-01-02, 11:10
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PzyK0pAteN
Har ditt extrastöd skitigt i att hjälpa dig med dina kognitiva begränsningar och medicinen på parkbänken eller kunde dom inte för att du är för inavlad, efterblivna Iradeorumongot? Som det har bevisats tydligt tidigare med all finansiell information så kan inte riskfri ränta existera och tidens koppling till risk kan inte skapa riskfri ränta utan bara öka motsatsen. Så i alla system så är den riskfria räntan noll eftersom alla investeringar bygger på risk. Du är en okunnig och efterbliven inavelsnasse likt Hitler och ditt extrastöd borde ge upp på dig. Det var bra att nazister som du dog i kriget nazisterna startade, Iradeorumongot.

Pzykoplutten. Jag har redovisat den ena gedigna finansiella källan efter den andra på att riskfri ränta används frekvent vid avkastningsveräkningar på finansiella marknader. Det är jag och inte du som sagt att den riskfria räntan egentligen borde vara noll. Ditt förvirrade negerintellekt spelar dig spratt.
Citera
2026-01-04, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Blir det tillbaka till särskolan nästa vecka pzykoplutten? Eller en vända på psyk igen? Fatta att du är totalt bortgjord när jag kan hänvisa till dina egna libertarianska källor som stöd för att Fed är privatägt.

Kommer ditt extrastöd skita i att hjälpa dig från parkbänken och med läsningen Iradeorumongot? Eller har dom gett upp när dom inte ens kan hjälpa dig med medicinen? Erkänn att du blev helt knäckt när det bevisades utav din egna älskade stat och din egna källa indirekt som erkänner statens beskrivning av deras system som gör Federal Reserve statligt genom den statliga kontroller, ägandet/tvångsfinansieringen och .gov sidan som bara staten får ha.
Citera
2026-01-04, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Pzykoplutten. Jag har redovisat den ena gedigna finansiella källan efter den andra på att riskfri ränta används frekvent vid avkastningsveräkningar på finansiella marknader. Det är jag och inte du som sagt att den riskfria räntan egentligen borde vara noll. Ditt förvirrade negerintellekt spelar dig spratt.

Horungen Iradeorumongot.. Det bevisades av den finansiella informationen som avgör allt att riskfri ränta inte kan existera pga tidens riskskapande. Det är du som har hävdat att riskfri ränta existerar och blev därför krossad som en nazist i Dresden. Din slödderskinnskalle från landsbygden leder till din förnedring, likt dina inavlade släktingar under baltutlämningarna. Fattar att ditt extrastöd tog slut.
Citera
2026-01-08, 06:13
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Kommer ditt extrastöd skita i att hjälpa dig från parkbänken och med läsningen Iradeorumongot? Eller har dom gett upp när dom inte ens kan hjälpa dig med medicinen? Erkänn att du blev helt knäckt när det bevisades utav din egna älskade stat och din egna källa indirekt som erkänner statens beskrivning av deras system som gör Federal Reserve statligt genom den statliga kontroller, ägandet/tvångsfinansieringen och .gov sidan som bara staten får ha.

Är det nästa vecka din särskola återupptar verksamheten pzykoplutten? Som sagt. När inte ens dina egna lolbertianska källor stödjer dig är det illa för din del. Det finns inte ens av tvivel om att Fed är privatägt genom konstruktionen där affärsbankerna äger Fed.
Citera
2026-01-08, 06:19
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Horungen Iradeorumongot.. Det bevisades av den finansiella informationen som avgör allt att riskfri ränta inte kan existera pga tidens riskskapande. Det är du som har hävdat att riskfri ränta existerar och blev därför krossad som en nazist i Dresden. Din slödderskinnskalle från landsbygden leder till din förnedring, likt dina inavlade släktingar under baltutlämningarna. Fattar att ditt extrastöd tog slut.

Lille pzykoplutten. Nu verkar ditt negerintellekt glömt bort allt. Finansiell teori använder sig av riskfri ränta utifrån just logiken att en tidsvärdespremie existerar. Det är jag som hävdar att tidsvärdespremien är en illusion och den riskfria räntan därför borde vara noll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in