2025-12-05, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaHosMig
Ssri

Äter en snri (venlafaxin, omöjlig att sluta med typ). Tror detta gäller för ssri också. Så kanske större problem att ssrin du tar kan blockera nästan all psykedelisk effekt.

Jag mådde oerhört bra på 1s-lsd men trippade aldrig trots höga doser. Jag tog det mest genom musuemdoser i volumetric dosing för starkt ökat välmående men inga psykeliska effekter nästan förutom att allting ter sig vackrare och bättre. Ganska stor punkt iofs!

Vet inte om det är skillnad med vanligt lsd eller nya lagliga inrikes-lsd-analogen.

Ssri och lsd - Läst det kan vara risk för serotonine syndrome som kan vara livsfarligt. Men någon annan får bekräfta detta.
Senast redigerad av Flashbackwards 2025-12-05 kl. 07:40.
Citera
2025-12-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Jag skulle råda dig att vänta tills du faktiskt känner dig redo för att prova LSD. Att gå in i en tripp med oro i grunden bäddar för en negativ upplevelse.

Tack, det låter rimligt. Jag känner mig inte orolig, men mitt meddelande kanske lät som det, är mer nyfiken på det och vill ha ett skyddsnät utifall saker går snett. Sist när vi "avbröt" ruset var det inte för att det kändes dåligt för mig utan för min goda vän.

Min SSRI gör att jag mår mycket bättre än när jag sist provade svamp (vilket var +15 år sen och jag var en väldigt orolig själ).

Jag har en blotter, kanske kan övertyga mig bästa vän som jag litar mycket på att dela den med mig och ha benso som backup utifall jag börjar må dåligt. Jag skulle iaf vilja uppleva känslan av LSD, det är i stort sett den enda populära drogen jag inte provat.
Citera
2026-01-05, 22:59
Medlem
Hur många mcg LSD motsvarar 200-300mg svamp?

Gällande microdosera. 25mcg?
Citera
2026-01-06, 00:07
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JudarnasMardrom
Hur många mcg LSD motsvarar 200-300mg svamp?

Gällande microdosera. 25mcg?
Det går inte att jämföra,det är som att jämföra päron och äpplen.
Citera
2026-01-06, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VetusSpiritus
Det går inte att jämföra,det är som att jämföra päron och äpplen.
Tycker du?

Anser båda ge en liknande effekt iallafall i högre doser så tvivlar på att skillnaden när man microdoserar skulle vara "päron och äpplen"
Citera
2026-01-06, 00:24
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JudarnasMardrom
Tycker du?

Anser båda ge en liknande effekt iallafall i högre doser så tvivlar på att skillnaden när man microdoserar skulle vara "päron och äpplen"
Enligt mig är det stor skillnad.
Citera
2026-01-06, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VetusSpiritus
Enligt mig är det stor skillnad.
Vilken gillar du att microdosera mest?

Aldrig använt lsd i microdos men läst några som tycker att lsd ger mer dopamin och svamp mer serotonin, så vid microdos är lsd bättre då det ger mer motivation/energi. håller du med om det?

Är inte super imponerad av att microdosera svamp (runt 200mg)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in