Citat:
Ursprungligen postat av
Bu-bamse-mjugg
Hej,
Som så många andra så tyckte jag det var spännande och farligt med att köpa sex av sk "horor". Första gången var runt 1998 och jag var 18 eller 19år.
Redan i gymnasiet cyklade jag till en kiosk och köpte porrtidningar längst bak fanns kontaktannonserna som jag brukade ögna igenom och fantisera om.
Men första gången var hemma hos mig i min lägenhet, dit jag precis hade flyttat in i. Av en slump upptäkte jag att det fanns många förtäkta eskortannonser i Gulatidningen (innan blocket fanns). Jag minns inte om det var genom en annons i gulatidningen eller ifrån nån porrtidning som jag fick kontakt med Mathilda Aquarius. Hon var min första betaltjej och hon kom hem till mig i min lägenhet. I samma veva eller strax därefter började det dyka upp diverse annonssidor på Internet där jag även kom i kontakt med Wanda, Mariah, Lisa(osäker på namnet), perversan m.m. en massa trevliga tjejer. På den tiden fanns Sekreterarakademin som var den största siten för annonsering.
Men som någonannan skrev så köpte jag min första sexuella tjänst på Malmskillnadsgatan på nyårsafton 1999 precis innan det blev olagligt att köpa sexuellatjänster. Så här i efterhand ångrar att jag valet av tjej (märkte senare att hon var heroinist). Vi åkte till hennes lägenhet i Fruängen.
Jag har träffat väldigt många eskorttjejer genom tiderna, antingen genom annonser eller sådana som jag plockat upp på Malmskillnadsgatan och Rosenlund i Gbg.
Många av dessa tjejer jobbar inte längre och några har säkert gått bort. Visst var sexet skönt och samtidigt lite pirrigt att man gör något förbjudet och smutsigt, men det jag saknar är att många av dessa tjejer var jättetrevliga att prata med och det mycket därför som jag än idag köper sex, just p.g.a de trevliga pratstunderna före eller efter sexet. Det finns flera gamla godingar (eskorttjejer) som jag gärna hade velat träffa igen över en kopp kaffe och lite tjöt om den gamla goda tiden. Bara Mathilda träffade jag flera gånger, en jättetrevlig tjej. Önskar jag hade tidsmaskin för att kunna åka tillbaka när jag var 18år och inte en gammal gubbe på 50 som jag är idag.
Gammal gubbe???du är ju för fan i dina bästa å

men visst är de underbara de små liven? Utom den
Jag debuterade hos i Lybäck