2025-12-07, 22:01
Medlem
Var ung och hade minimal erfarenhet av sex.
Hade ofta vägarna förbi Malmskillnadsgatan till och från jobbet, nyfikenheten tog över.

Tyvärr blev detta startskottet på en lång historia av sexmissbruk.
Citera
2025-12-11, 16:01
Medlem
Hej,
Som så många andra så tyckte jag det var spännande och farligt med att köpa sex av sk "horor". Första gången var runt 1998 och jag var 18 eller 19år.
Redan i gymnasiet cyklade jag till en kiosk och köpte porrtidningar längst bak fanns kontaktannonserna som jag brukade ögna igenom och fantisera om.
Men första gången var hemma hos mig i min lägenhet, dit jag precis hade flyttat in i. Av en slump upptäkte jag att det fanns många förtäkta eskortannonser i Gulatidningen (innan blocket fanns). Jag minns inte om det var genom en annons i gulatidningen eller ifrån nån porrtidning som jag fick kontakt med Mathilda Aquarius. Hon var min första betaltjej och hon kom hem till mig i min lägenhet. I samma veva eller strax därefter började det dyka upp diverse annonssidor på Internet där jag även kom i kontakt med Wanda, Mariah, Lisa(osäker på namnet), perversan m.m. en massa trevliga tjejer. På den tiden fanns Sekreterarakademin som var den största siten för annonsering.
Men som någonannan skrev så köpte jag min första sexuella tjänst på Malmskillnadsgatan på nyårsafton 1999 precis innan det blev olagligt att köpa sexuellatjänster. Så här i efterhand ångrar att jag valet av tjej (märkte senare att hon var heroinist). Vi åkte till hennes lägenhet i Fruängen.
Jag har träffat väldigt många eskorttjejer genom tiderna, antingen genom annonser eller sådana som jag plockat upp på Malmskillnadsgatan och Rosenlund i Gbg.
Många av dessa tjejer jobbar inte längre och några har säkert gått bort. Visst var sexet skönt och samtidigt lite pirrigt att man gör något förbjudet och smutsigt, men det jag saknar är att många av dessa tjejer var jättetrevliga att prata med och det mycket därför som jag än idag köper sex, just p.g.a de trevliga pratstunderna före eller efter sexet. Det finns flera gamla godingar (eskorttjejer) som jag gärna hade velat träffa igen över en kopp kaffe och lite tjöt om den gamla goda tiden. Bara Mathilda träffade jag flera gånger, en jättetrevlig tjej. Önskar jag hade tidsmaskin för att kunna åka tillbaka när jag var 18år och inte en gammal gubbe på 50 som jag är idag.
Citera
2025-12-11, 19:51
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bu-bamse-mjugg
Hej,
Som så många andra så tyckte jag det var spännande och farligt med att köpa sex av sk "horor". Första gången var runt 1998 och jag var 18 eller 19år.
Redan i gymnasiet cyklade jag till en kiosk och köpte porrtidningar längst bak fanns kontaktannonserna som jag brukade ögna igenom och fantisera om.
Men första gången var hemma hos mig i min lägenhet, dit jag precis hade flyttat in i. Av en slump upptäkte jag att det fanns många förtäkta eskortannonser i Gulatidningen (innan blocket fanns). Jag minns inte om det var genom en annons i gulatidningen eller ifrån nån porrtidning som jag fick kontakt med Mathilda Aquarius. Hon var min första betaltjej och hon kom hem till mig i min lägenhet. I samma veva eller strax därefter började det dyka upp diverse annonssidor på Internet där jag även kom i kontakt med Wanda, Mariah, Lisa(osäker på namnet), perversan m.m. en massa trevliga tjejer. På den tiden fanns Sekreterarakademin som var den största siten för annonsering.
Men som någonannan skrev så köpte jag min första sexuella tjänst på Malmskillnadsgatan på nyårsafton 1999 precis innan det blev olagligt att köpa sexuellatjänster. Så här i efterhand ångrar att jag valet av tjej (märkte senare att hon var heroinist). Vi åkte till hennes lägenhet i Fruängen.
Jag har träffat väldigt många eskorttjejer genom tiderna, antingen genom annonser eller sådana som jag plockat upp på Malmskillnadsgatan och Rosenlund i Gbg.
Många av dessa tjejer jobbar inte längre och några har säkert gått bort. Visst var sexet skönt och samtidigt lite pirrigt att man gör något förbjudet och smutsigt, men det jag saknar är att många av dessa tjejer var jättetrevliga att prata med och det mycket därför som jag än idag köper sex, just p.g.a de trevliga pratstunderna före eller efter sexet. Det finns flera gamla godingar (eskorttjejer) som jag gärna hade velat träffa igen över en kopp kaffe och lite tjöt om den gamla goda tiden. Bara Mathilda träffade jag flera gånger, en jättetrevlig tjej. Önskar jag hade tidsmaskin för att kunna åka tillbaka när jag var 18år och inte en gammal gubbe på 50 som jag är idag.
Gammal gubbe???du är ju för fan i dina bästa å men visst är de underbara de små liven? Utom den
Jag debuterade hos i Lybäck
Citera
2025-12-11, 21:48
Medlem
Ibland så känner man sig gammal när man inser att tiden bara har sprungit iväg. Prostitution är ju väldigt stigmatiserat och trafficking är ju vidrigt, men väldigt många politiker inser inte de positiva effekterna med sexköp. I dagens samhälle så fokuseras det bara på kvinnorna och de får en offerstämpel. Männen som köper sex anses vara kriminella och straffas, istället för att man försöker hjälpa de män som inte kan få en normal social/sexuell kontakt med kvinnor. Eller varför inte legalisera statligt kontrollerade bordeller? Nåja det spelar nog inte så stor roll att sitta och beklaga sig här, då ingen politiker vågar avskaffa sexköpslagen i dagens Sverige. Man blicka tillbaka och minnas de små guldkornen man har haft turen att träffa och lära känna från att ha debuterat som 18åring framtills idag som 50åring.
Citera
2025-12-12, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Den vackraste svarta tjej jag någonsin sett. Det i kombination med hennes envetna övertalning att jag borde betala henne för en natt tillsammans plus att jag kände att allting är till för prövas, åtminstone en gång. Tyvärr kan jag tycka idag. Inte på grund av moraliska skrupler för såna har jag inte men jag var efter det fast och har aldrig för mer än max något år lyckats hålla mig ifrån "ovanan" med köpsex. Och det är ju ingen billig hobby.

Kvinnor är aldrig billiga för en man om inte kvinnan är lika kåt och det är ovanligt. Så på nåt sätt får man alltid betala för sex. Fin villa, utlandresor och sådant är inte gratis. Alla är inte nöjda med en sunkig lägenhet & en dålig bil
Senast redigerad av grabb1948 2025-12-12 kl. 21:58.
Citera
2025-12-13, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukonya
Hur gör man en "Magnus Uggla"?
4 sekunder
Citera
2025-12-29, 19:37
Medlem
Förtvivlan.
Citera
2026-01-01, 23:10
Medlem
Som osäker tonåring utan självförtroende och inget vidare utseende samt att alla polarna hade hur mycket sex som helst och jag var den ende som fortfarande inte haft det. Sen trodde jag av nån anledning på att polarna alltid sa sanningen…
Så jag tröttnade en dag på att vara oskuld och passade på när jag var utomlands. Jag hittade ett ställe med betaltjejer och betalade för två på en gång för att kunna skryta för polarna att jag minsann haft en trekant. (Jag kan ha utelämnat att jag betalade för det).
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in