2025-12-24, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Nej, men det känns ju som en naturlig övergång i val av ersättare till 7-OH.
Eller har du någon annan kandidat?

Du skrev detta ”SS fick slut på 7-OH för ett tag sen och har redan börjat sålt sin ersättare MGM-15” därför jag fråga haha. Kanske tolka fel. Man kan ju hoppas de får in. Men oavsett så är priserna på alla dessa helt sjuka.. inte hållbart alls i längden :/
Citera
2025-12-24, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Nej, men det känns ju som en naturlig övergång i val av ersättare till 7-OH.
Eller har du någon annan kandidat?

Har sett en annan sida sälja. Vet dock inte hur pålitliga de är? Catalysted*geL*b

* = g
* = a
Citera
2025-12-25, 02:17
Medlem
fetagamlakommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Har sett en annan sida sälja. Vet dock inte hur pålitliga de är? Catalysted*geL*b

* = g
* = a
En amerikansk sida? Osannolikt. De fraktar inte ens till stater i usa där kratom är klassat.
Citera
2025-12-25, 15:05
Medlem
Jeg har prøvd de shots bare en dag og i slutten av dagen følte jeg meg veldig dårlig.

Har du også prøvd å drikke de shots?

Jeg kjente ingenting bortsett fra at jeg ble dårlig etter en flaske….
Citera
2025-12-25, 15:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Helloyou32
Jeg har prøvd de shots bare en dag og i slutten av dagen følte jeg meg veldig dårlig.

Denna substans måste intas sublingualt för god effekt.
Citera
2025-12-26, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helloyou32

När jag drack en hel flaska så kände jag inget, och då hade jag skiten under tungan länge för att maximera. Men dagen efter när jag vaknade kändes det som att jag hade supit en vecka i streck utan att dricka eller äta. Fy fan vad dåligt jag mådde, tog 2-3 dar innan det planade ut.
Citera
2025-12-27, 09:55
Medlem
timelesss avatar
Hej. Var ca 1 månad sen jag testade deras shots och den gjorde sitt jobb tycker jag. Jag fick dock fylla på ofta då den inte satt i sålänge men antar det är individuellt. För mig tog det ungefär 45 minuter innan jag kände av det. Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av Trefalga
Kunde du ens bli hög på shotsen? Jag kände fan inte ett smack även fast jag drack en hel flaska?
Citera
2025-12-27, 12:08
Medlem
Är det fler än jag som slutat med denna utan problem?

Tog 0,5-2 tabletter per dag under 4+ månader, och märkte knappt av något AT alls. Trappade ner till 0,25 tabletter per dag sista veckan, och tog lite kratom när jag gick ner till 0, vilket verkar ha gjort susen.

Tråkigt att den förbjuds. Denna, till skillnad från kratom, gav inte de fysiska bieffekterna och hade i mitt tycke lindrigare AT än kratomet (som också var lindrig).

Vet inte vilka doser ni andra varit uppe i, men om det är så att ni snittade 100 + mg per dag, så är det ju tydligt att det inte var substansen som var problemet. Ledsamt att ni har ett så allvarligt missbruk, men det blir för mig konstigt att beskylla en substans, för något orsakat av mänskliga faktorn i kombination med noll respekt för berusningsmedel.

Hoppas att ni som ställt till det för er tar er ur detta utan att bli allvarligt sjuka eller göra något ni kommer ångra, opioider är inget att leka med om man inte behandlar dem med respekt.
Citera
2025-12-28, 12:59
Medlem
Är det någon som kan gissa hur mycket gabapentin som behövs för att hjälpa mot at?
Citera
2025-12-28, 15:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 3kidsinatrenchcoat
Är det någon som kan gissa hur mycket gabapentin som behövs för att hjälpa mot at?
För min egen del börjar symtomlindring redan på 300 mg men behöver nog upp till 1200-1500 mg för att jag ska bli riktigt nöjd.
Citera
2025-12-29, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmHaest
Är det fler än jag som slutat med denna utan problem?

Tog 0,5-2 tabletter per dag under 4+ månader, och märkte knappt av något AT alls. Trappade ner till 0,25 tabletter per dag sista veckan, och tog lite kratom när jag gick ner till 0, vilket verkar ha gjort susen.

Tråkigt att den förbjuds. Denna, till skillnad från kratom, gav inte de fysiska bieffekterna och hade i mitt tycke lindrigare AT än kratomet (som också var lindrig).

Vet inte vilka doser ni andra varit uppe i, men om det är så att ni snittade 100 + mg per dag, så är det ju tydligt att det inte var substansen som var problemet. Ledsamt att ni har ett så allvarligt missbruk, men det blir för mig konstigt att beskylla en substans, för något orsakat av mänskliga faktorn i kombination med noll respekt för berusningsmedel.

Hoppas att ni som ställt till det för er tar er ur detta utan att bli allvarligt sjuka eller göra något ni kommer ångra, opioider är inget att leka med om man inte behandlar dem med respekt.

Om du hade fått lite mer tid på sig hade du både gått upp i dos samt blivit mer fysiskt beroende. Om du tror att du för evigt skulle klara dig på 2 tabletter är du naiv. Att du trycker ned andra med problem enbart för att du inte är där än.. är inte sådär skit snäll, speciellt med tanke på att du tagit skiten varje dag i fyra månader. Med andra ord ett beroende. Men att du kan gå av 2 tabs per dag är i sig ingen bedrift, så du behöver inte klappa dig allt för mycket på axeln.. haha
Senast redigerad av Trefalga 2025-12-29 kl. 12:17.
Citera
2025-12-29, 15:49
Avslutad
Hur många brukare här tänker beställa MGM-15 om det börjar säljas?

Jag är intresserad av ämnet för gick själv på 70h med höga doser mot slutet. Toleransen gick upp väldigt fort.

Som tur var för.mig fastnade jag ej för detta o fastnade aldrig för oxykontin heller som jag brukade kort period.

ATn för mig var överkomlig. Tog 4 dgr i veckan.

Tänker inte säga jag inte ska beställa mgm..för sa samma sak i denna tråden om 7oh. Jag borde faktiskt vara nykter men söker inte hjälp nu det är mitt eget dilemma
Senast redigerad av Flashbackwards 2025-12-29 kl. 15:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in