Citat:
Ursprungligen postat av
HalmHaest
Är det fler än jag som slutat med denna utan problem?
Tog 0,5-2 tabletter per dag under 4+ månader, och märkte knappt av något AT alls. Trappade ner till 0,25 tabletter per dag sista veckan, och tog lite kratom när jag gick ner till 0, vilket verkar ha gjort susen.
Tråkigt att den förbjuds. Denna, till skillnad från kratom, gav inte de fysiska bieffekterna och hade i mitt tycke lindrigare AT än kratomet (som också var lindrig).
Vet inte vilka doser ni andra varit uppe i, men om det är så att ni snittade 100 + mg per dag, så är det ju tydligt att det inte var substansen som var problemet. Ledsamt att ni har ett så allvarligt missbruk, men det blir för mig konstigt att beskylla en substans, för något orsakat av mänskliga faktorn i kombination med noll respekt för berusningsmedel.
Hoppas att ni som ställt till det för er tar er ur detta utan att bli allvarligt sjuka eller göra något ni kommer ångra, opioider är inget att leka med om man inte behandlar dem med respekt.
Om du hade fått lite mer tid på sig hade du både gått upp i dos samt blivit mer fysiskt beroende. Om du tror att du för evigt skulle klara dig på 2 tabletter är du naiv. Att du trycker ned andra med problem enbart för att du inte är där än.. är inte sådär skit snäll, speciellt med tanke på att du tagit skiten varje dag i fyra månader. Med andra ord ett beroende. Men att du kan gå av 2 tabs per dag är i sig ingen bedrift, så du behöver inte klappa dig allt för mycket på axeln.. haha