2025-12-28, 05:53
Medlem
Mohaves avatar
En vän frågade mig om jag känner till något charterresmål där det finns gott om fulla unga slampiga tjejer. Tror han tänker på ställen man ibland kan se skandalreportage om på trash-TV dit de reser för att fira att de tagit studenten eller nåt, super som fan och gärna knullar loss.

Själv har jag aldrig varit på någon sådan ort, men ställen som Aya Napa (Cypern), Antalya, Alanya (Turkiet) och Sunny Beach (Bulgarien) dyker upp i huvudet.

Någon som har koll?
Citera
2025-12-28, 06:08
Medlem
Turkiet såklart. Men givetvis de ryska! bara hitta någon rysk tjej från turistort i Turkiet i någon bar. De diskrimineras av hela Europa så enklare att få napp.

https://www.youtube.com/shorts/b_uu5c3hlio
Senast redigerad av Kollektion 2025-12-28 kl. 06:23.
Citera
2025-12-28, 07:09
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenIPersilja
Du är för gammal TS.
Reggad 2006...

Men fortsätt drömma!
Ja. En sådan gammal stofil är dömd att misslyckas.

Ontopic: Aya Napa är vad TS söker. Du får fitta inom en timma.
Citera
2025-12-28, 10:07
Medlem
biupy6ips avatar
Om TS skapade sin profil när han var 18 är han 37 idag. Absolut inte omöjligt om han har utseendet kvar och för sig som en charmör.

Om du ska träffa tjejer på fyllan så åk till ett land vart ration på nattklubbarna har högt antal brudar. Turkiet låter inte som ett sådant land. Joovisst mycket Turisttjejer men om lokala tjejerna inte får gå ut pga konservativt land kommer det vara mindre tjejer än killar på nattklubben och det ger dig mindre chanser att hitta en brud.

Bulgarien, Rumänien funkar om du ser Svensk ut. Italien och Spanien är svårare för ONS.
Senast redigerad av biupy6ip 2025-12-28 kl. 10:09.
Citera
2025-12-28, 10:31
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Haha. En "vän" som undrar.

En god vän nämnde partygatan i Rhodos stad, västra sidan. Ja, en avlägsen bekant var det väl.
Citera
2025-12-28, 11:08
Medlem
Benidorm var det bra drag i när jag var där, relativt mycket tjejer också. Det är gott om britter, många som åker dit på möhippa och med tjej och killgänget för att festa.
Skulle tro att konkurrensen mot britter som svensk är ganska god.
Citera
2025-12-28, 12:44
Medlem
Krigsgrodors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Turkiet såklart. Men givetvis de ryska! bara hitta någon rysk tjej från turistort i Turkiet i någon bar. De diskrimineras av hela Europa så enklare att få napp.

https://www.youtube.com/shorts/b_uu5c3hlio
Haha lycka till att landa en rysk tjej
Citera
2025-12-28, 21:25
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
En vän frågade mig om jag känner till något charterresmål där det finns gott om fulla unga slampiga tjejer. Tror han tänker på ställen man ibland kan se skandalreportage om på trash-TV dit de reser för att fira att de tagit studenten eller nåt, super som fan och gärna knullar loss.

Själv har jag aldrig varit på någon sådan ort, men ställen som Aya Napa (Cypern), Antalya, Alanya (Turkiet) och Sunny Beach (Bulgarien) dyker upp i huvudet.

Någon som har koll?
Ska du ha fatt på lättfotade tjejer så är Manchester och Birmingham två ställen att ta i beaktande. Det är ju verkligen inga charterorter, men gott om brudar. Ser du skandinavisk ut så har du ett mycket gott utgångsläge.
Citera
2025-12-28, 22:26
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
En god vän nämnde partygatan i Rhodos stad, västra sidan. Ja, en avlägsen bekant var det väl.
Haha. Ingen trodde på mig när jag skrev "En vän frågade...". Så ingen kommer att tro på dig. Men det spelar ingen roll. Det är sakfrågan som är den intressanta.
Citera
2025-12-29, 14:42
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ska du ha fatt på lättfotade tjejer så är Manchester och Birmingham två ställen att ta i beaktande. Det är ju verkligen inga charterorter, men gott om brudar. Ser du skandinavisk ut så har du ett mycket gott utgångsläge.

Tänkte just detta! Räcker väl med att man har duschat och borstat tänderna.
Man kan dock råka få i plytet av konkurrerande killar. Finns en anledning till varför lokala killar från Manchesters arbetarkvarter ofta saknar framtänder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in