2025-08-30, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Okej, om du säger det får jag väl tro dig, fast andra påstått att 150 är standard där nu. Men de kanske åkt på turistpriset då.
Nå, jag brukar aldrig vara nervös på FKK, snarare avslappnad eller trött. Så det ska nog ordna sig om jag väl kommer dit.

Bara ett sätt att veta vilken prisklass som stämmer, min eller de andra som påstår 150. Återkom gärna efteråt och berätta vilket pris som tjejerna erbjöd.

Det finns några få som har 150 som standard (oavsett turist eller inte). Men de har oftast en fast kundbas som bokar de flera timmar så de behöver inte leta nya kunder på samma vis. Franciska är en sådan tjej exempelvis, 150€ for OWO.
Citera
2025-08-30, 20:39
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mynona1000
Bara ett sätt att veta vilken prisklass som stämmer, min eller de andra som påstår 150. Återkom gärna efteråt och berätta vilket pris som tjejerna erbjöd.
Hm, ja. Jag hoppas kunna göra det rätt snart!
Citera
2025-09-01, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dp0zw4
Har nån besökt palace på senaste? är det värt ett besök?

Jag var där före sommaren och var inte särskilt imponerad. Känns som tiden stått still där några år. Samma tjejer. Samma tråkiga stämning. Ska tillägga att det var mitt "go-to-place" hela tiden före pandemin. Men så här har det varit senaste 5 gångerna jag varit där. Har alltid slutat med en taxi till Mainhattan där jag nästan alltid träffat nån jag gillar.

Har mer och mer dragit mig åt Zurich och Globe. Det är klart dyrare. Men enligt mig får man en svårslagen upplevelse om man jämför.

Överlag snyggare tjejer.
Orgier på scenen - 5-7 gäster sätter på 10-talet tjejer (gratis). Onsdagar har de slicktävlingar - den som först får tjejen att komma vinner. Och sen är det överlag en väldigt porrig stämning om man nu gillar det. Haft ett par bra trekanter där både publikt och i rum och tycker de gör det mesta man ber om inkl. kyssar, facesitting, bbbj osv. ingår i priset. Sen skiljer det lite mellan olika tjejer och jag tror nog på att hitta sin favorit.
Citera
2025-09-01, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Finns där klocka på rummen så man vet hur mkt tid man har kvar?

Kostar 69/ oralsex på tjejen extra?

Nej, det finns nästan aldrig klocka men tjejerna brukar både ha klocka och mobil - så fråga dem vad klockan är innan de börjar och be dem visa dig klockan. Då kan du försäkra dig om att få tiden du betalar för.
Citera
2025-12-28, 15:12
Medlem
htsolna08s avatar
Bokat Berlin till våren och äntligen prova på det här med fkk

Har kört lite eskorter ibland i samband med resor utomlands.

Sugen på att boka något till sommaren också, tittar på Frankfurt och Zurich.
Fördelen med Frankfurt det är billigare och har 4 stora klubbar att välja på medans Zurich (Globe) erbjuder bättre service och man kan betala med kort och Zurich känns som en trevligare stad än Frankfurt.

Tänker mig 3-4 nätter och köra 3 tjejer om dagen vad hade ni valt då?
Citera
2025-12-29, 00:03
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Bokat Berlin till våren och äntligen prova på det här med fkk

Har kört lite eskorter ibland i samband med resor utomlands.

Sugen på att boka något till sommaren också, tittar på Frankfurt och Zurich.
Fördelen med Frankfurt det är billigare och har 4 stora klubbar att välja på medans Zurich (Globe) erbjuder bättre service och man kan betala med kort och Zurich känns som en trevligare stad än Frankfurt.

Tänker mig 3-4 nätter och köra 3 tjejer om dagen vad hade ni valt då?
Globe i Zurich har lite mer shower/underhållning medans du väntar på att gå in med en ny tjej. Så jag tycker att tiden går lite fortare där + att jag brukar gå in med en tjej mindre per kväll och ändå ha en lika trevlig kväll. Så pengamässigt brukar det inte vara så stor skillnad.

Eftersom du åker till Berlin under våren så hade jag provat ett nytt land och då blir ju Schweiz bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in