2025-04-19, 09:42
Medlem
Svavelbryggas avatar
Har massor av bra och trevliga muslimska kollegor. Någon mindre bra och trevlig.

Skulle säga att det huvudsakliga problemet med "muslimer" är tonårskillar som hänger ute eftersom det är för trångt hemma. Uttråkade tonårskillar i grupp brukar bli problem.
Citera
2025-04-19, 09:48
Medlem
Duvlorts avatar
De flesta människor är bra i små doser, muslimer kan ganska snabbt bli en för stor dos.
Pratar man inte politik, religion går det bra.
Mat och resmål funkar.
Citera
2025-04-19, 12:49
Medlem
Landsbygdens avatar
Så bra som jag hoppas på, nej. Men det gäller även dom andra trosuppfattningarna och många av dem som tror dom är ateister(egentligen dyrkar dom mammon eller tror vetenskapen bara tjänar mänskligheten).

Bra, så som i, tolererbara i ett samhälle, är nog majoriteten ändå. Vänlig, behöver inte ha något med bra att göra. Att vara direkt ovänlig kan också vara bra, även om det oftast nog inte är det.
Citera
2025-04-20, 09:21
Medlem
Om med bra menas som trevliga så ja massor av gånger. I jobbsammanhang i ungdomen träffade muslimer som har varit mycket bra kollegor. Privat har jag aldrig umgåtts med någon muslim någonsin och hoppas att jag slipper.

Har i jobbsammanhang i ungdomen faktiskt haft att göra med en som jag i efterhand förstått nog troligen var en islamist även han var mycket trevlig.
Citera
2025-04-21, 23:02
Avstängd
Muslimer är smutsiga ja. Går inte snacka med dom om någonting utan att de ska dra in sin pedofil fitta till gud. Så jävla tröttsamma människor.
Citera
2025-12-27, 21:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Kul att du tycker att rabiata hardcore dödskultmedlemmar som bosnier, som älskar sin dödskultsideologi är "vettiga". I arbetslivet har jag kommit i kontakt med bosnier och ingen var vettig.

De måste skickas hem till bosnien igen, bosnien har inget krig, skicka hem dom nu. Alla ska hem. Jag är innerligt trött på dom. De kom i hundratusentals och alla bidragsfuskar som äckliga parasiter.

Oroa dig när araberna och muslimerna förstör Sverige så kommer jag inte lifta ett finger för att rädda en svenne.
Citera
2025-12-27, 21:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Kul att du tycker att rabiata hardcore dödskultmedlemmar som bosnier, som älskar sin dödskultsideologi är "vettiga". I arbetslivet har jag kommit i kontakt med bosnier och ingen var vettig.

De måste skickas hem till bosnien igen, bosnien har inget krig, skicka hem dom nu. Alla ska hem. Jag är innerligt trött på dom. De kom i hundratusentals och alla bidragsfuskar som äckliga parasiter.

De kom i hundratusentals och alla bidragsfuskar som äckliga parasiter. Har du en källa på det du skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in