Citat:
Ursprungligen postat av
Barack.Obola
Ok, Paprikagatan ligger i Lövgärdet, Angered och hörde till Gunnareds församling men ändrades senare till Angereds församling.
Vet inte säkert om han var skriven där men det borde han ha varit eftersom det i tidigare länkad artikel så stod det att han var granne med den 72-åriga kvinnan (72 år 1997) och att han gick som barn i huset.
Jag har försökt att hitta något hus på Paprikagatan där det 1980 fanns GM född 1971 eller 1972 och en kvinna född 1924 eller 1925. Har letat i Sveriges befolkning 1980 med begränsad framgång, har hittat ett par st. men ingen man med säkerhet kan fastslå vara GM.
Har letat men inte hittat någon som kan passa in på killen som du söker. En försvårande möjlighet skulle kunna vara att han var döpt till John, Johan, Johannes eller något liknande men kom att kallas för Jonny. Jag hade en bekant som barn som kallades för Robban, och då tänker man att han hette Robert men det gjorde han inte - han hette Robin.
Jag hittade en som kändes bra tills jag upptäckte att han bara bodde i området från det att han var 3-4 år till 7-8 års ålder, sedan flyttade han längre och längre bort tills avståndet var över 30 mil.
Har du försökt att begära ut domen? Förundersökningen?