2024-10-11, 23:34
Medlem
Jag kan förstå dig om din grej är att du vill ha underkastelse bara. Då behöver det inte vara gay.

Alla går igång på olika saker.
Citera
2024-10-11, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlesDickenssen
På senare tid har jag sexchattat något otroligt med massa femboys och helvete vad de är perversa och vill vara till lag (de jag pratat med iaf) det är något utöver det vanliga ska jag erkänna.

De är markant mer undergivna än kvinnor, och i många fall mer feminina än kvinnor och verkligen uppskattar män.

Men är detta ett gay beteende av mig, eller är det en gråzon?

Är det inte mer gay att sitta att fjolla sig för kvinnor egentligen och sitta och flörta och svänga efter kvinnor när de till naturen ska vara undergivna?

Jag vill ha lite sans och vett och argument om det hela!

Ja, det är gay. Var stolt.
Citera
2024-10-11, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jag håller med dig helt och hållet, men vad fan är butchflata för något ?

Typiska butchflata: kvinna som kör tung lastbil eller boxas.
Citera
2025-07-27, 08:40
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlesDickenssen
På senare tid har jag sexchattat något otroligt med massa femboys och helvete vad de är perversa och vill vara till lag (de jag pratat med iaf) det är något utöver det vanliga ska jag erkänna.

De är markant mer undergivna än kvinnor, och i många fall mer feminina än kvinnor och verkligen uppskattar män.

Men är detta ett gay beteende av mig, eller är det en gråzon?

Är det inte mer gay att sitta att fjolla sig för kvinnor egentligen och sitta och flörta och svänga efter kvinnor när de till naturen ska vara undergivna?

Jag vill ha lite sans och vett och argument om det hela!
Jag vet att tiden går och att detta var länge sen. Har du provat att träffa en fem? Dom går med på mycket mer roligt än tjejer.
Citera
2025-09-05, 06:54
Medlem
Haha, vilka idiotsvar! Gör vad fan du vill, livet är för kort för inte stilla sin nyfikenhet! Jag ångrar att jag var så jävla vanilj när jag var ung, det var så jävla många möjligheter till att upptäcka fantastisk kinky sex på så många sätt.. Tyvärr upptäckte jag inte att jag var jävligt pervers och fruktansvärt kinky förrän efter typ 35.. Och nu har jag varit gift i över 20 år med en fru som är helt asexuell /missionären-vanilj (dock perfekt på alla andra sätt) och vid 41 års ålder känns det förjävligt..
Senast redigerad av Rerotar83 2025-09-05 kl. 06:57.
Citera
2025-12-13, 20:58
Medlem
SissyHypnosiss avatar
Du dunder homo i mina böcker men såklart som andra nämner i denna tråd är livet för kort för att sitta och snöa in sig i den tanken ha kul istället.
Citera
2025-12-23, 23:08
Medlem
Är inget fel att du är homo.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem