2025-12-14, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sickDAPiMP
Jag känner Alex sen långt tillbaka och han är en korrekt och bra snubbe. Han har tidigare i livet blivit dömd för personrån och har efter det avancerat lite i den kriminella världen. Vilka han umgås med och vad han har gjort ska jag inte gå in på, men jag kan säga att Alex inte är en ny "Sebbe Staxx". Alex är original och har en fantastisk förmåga när det handlar om musik. Han gjorde alla sina beats själv och är i grunden en duktig gitarrist.

Det här inlägget har åldrats roligt
Citera
2025-12-14, 19:27
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Kan inte välja en av dom men hoppas minst en av dom stryker med.

Alex känns som ett hopplöst fall.
Han verkar totalt pantad även nykter.
Hon den andra verkar ändå vettig när hon har rena perioder.
Hoppas hon får ordning på sitt liv.
Citera
2025-12-14, 19:34
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok
Det här inlägget har åldrats roligt

Var nån här inne som trollade Alex att han hade droger att sälja, Alex svalde hela betet tror t.o.m de bestämde vart de skulle mötas upp. Minns att Alex sa hur viktigt det är att inte Alva får veta nåt. Har försökt hitta inläggen utan framgång.
Citera
2025-12-14, 22:47
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Var nån här inne som trollade Alex att han hade droger att sälja, Alex svalde hela betet tror t.o.m de bestämde vart de skulle mötas upp. Minns att Alex sa hur viktigt det är att inte Alva får veta nåt. Har försökt hitta inläggen utan framgång.

Minns det där hahaha! Det delades bilder från deras konversation på instagram dm
Citera
2025-12-20, 14:31
Avslutad
Här är ett lite längre klipp där Ghostalby livear med Alex Ceesay från Zozys live.

https://www.youtube.com/watch?v=ZBLsSFc7AaA&t=214s
Citera
2025-12-20, 14:52
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hornegerrr
Här är ett lite längre klipp där Ghostalby livear med Alex Ceesay från Zozys live.

https://www.youtube.com/watch?v=ZBLsSFc7AaA&t=214s

Kom bara en vit tjockis med keps på klippet.
Citera
2025-12-20, 15:52
Avslutad
Citat:
Kom bara en vit tjockis med keps på klippet.

De första 3 minuterna är med Ceesay. Vet inte varför personen som la upp videon valde ta med den andra delen med tjockisen men den var också intressant då Ghostalby och tjockisen pratar om Ceesay också. När man går in på länken så kommer man till 3 minuter, var nog förmodligen för att jag länkade den när jag hade kollat så långt men kolla från början så kommer du se Ceesay också.
Senast redigerad av hornegerrr 2025-12-20 kl. 15:54.
Citera
2025-12-20, 15:55
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
De första 3 minuterna är med Ceesay. Vet inte varför personen som la upp videon valde ta med den andra delen med tjockisen men den var också intressant då Ghostalby och tjockisen pratar om Ceesay också. När man går in på länken så kommer man till 3 minuter, var nog förmodligen för att jag länkade den när jag hade kollat så långt men kolla från början så kommer du se Ceesay också.
Får inget ljud på Alex delen. Är de samma för dig?
Citera
2025-12-20, 15:59
Avslutad
Citat:
Får inget ljud på Alex delen. Är de samma för dig?

Jag har ljud. Det kanske är något fel med själva länken som bara funkar från 3 minuter eller något men försök kanske att söka på videon själv. Öppna en ny youtube sida och sök

"GHOSTALBY TRÄFFAR ALEX CEESAY"

så borde det nog fungera.
Citera
2025-12-20, 21:45
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Jag har ljud. Det kanske är något fel med själva länken som bara funkar från 3 minuter eller något men försök kanske att söka på videon själv. Öppna en ny youtube sida och sök

"GHOSTALBY TRÄFFAR ALEX CEESAY"

så borde det nog fungera.
Var det inte någon svensk tjej utan fadersfigur senast som dog sist när Alex och den tjocka kurd tjejen på ditt klipp umgicks sist? Lever någon av dom idag? Inte sett dom på ett tag.
Citera
2025-12-21, 11:04
Medlem
knark-kungens avatar
Huvudroll i Netflix produktion blir nog svårt i det där skicket. Möjligtvis en sequel på sökarna.
Citera
2025-12-24, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Nu är han igång med sina bankbedrägerier igen.

Inlåst innan julen 2026?

Vad har han gjort??? :O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in