2025-12-19, 22:04
Avslutad
Ganska kul att den legendariska Hamilton Morris, bland många andra, beskriver den mytomspunna rc-drogen mephedrone som sin "all time favorite recreational drug". Jag undrar vad som är så härligt med mephedrone? Men också skönt att jag aldrig behöver veta, legenden om mephedrone räcker för mig.

Jag testade 3-mmc några gånger, det var ju inget speciellt. Som MDMA-kristaller "Made in China".
Senast redigerad av Dumbledwarf 2025-12-19 kl. 22:08.
Citera
2025-12-20, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumbledwarf
Ganska kul att den legendariska Hamilton Morris, bland många andra, beskriver den mytomspunna rc-drogen mephedrone som sin "all time favorite recreational drug". Jag undrar vad som är så härligt med mephedrone? Men också skönt att jag aldrig behöver veta, legenden om mephedrone räcker för mig.

Jag testade 3-mmc några gånger, det var ju inget speciellt. Som MDMA-kristaller "Made in China".
Well... Mephedrone och 3-CMC är långt ifrån samma substans. Mephedrone (4-MMC) är som en kombination av kokain, MDMA och amfetamin...
Citera
2025-12-20, 22:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gnugget
Well... Mephedrone och 3-CMC är långt ifrån samma substans. Mephedrone (4-MMC) är som en kombination av kokain, MDMA och amfetamin...
Jag har dock endast testat 3-mmc, som ska vara mer likt mephedrone tror jag fast sämre och svagare?
Senast redigerad av Dumbledwarf 2025-12-20 kl. 22:55.
Citera
2025-12-21, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumbledwarf
Jag har dock endast testat 3-mmc, som ska vara mer likt mephedrone tror jag fast sämre och svagare?
Den är mer lik MDMA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in