2025-12-19, 16:21
Medlem
Hej
Jag ska rikta in mig på att sälja bdsm-sex. Prostitution är lite min kink. Det får gärna vara väldigt hårt. Men finns det några knep för att hålla det säkert?
Citera
2025-12-19, 16:40
Medlem
Tänkte ha med mig ett rakblad i handväskan till exempel.
Kan man kräva att ta en promenad tillsammans innan eller så för att känna av den mannen?
Citera
2025-12-19, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flittra
Hej
Jag ska rikta in mig på att sälja bdsm-sex. Prostitution är lite min kink. Det får gärna vara väldigt hårt. Men finns det några knep för att hålla det säkert?

Är det dig dom får binda och banka på, eller är det torsken så ska få strap-on i röven?
Citera
2025-12-19, 17:25
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Du ska alltså sälja dig med inriktning på aggresiva och dominanta män, det finns ingenting säkert med det här, om detta är en fantasi bör du leva ut den fantasin på ett annat sätt, för det här låter som ingressen till ett avsnitt av "Rättegångspodden"....
Citera
2025-12-19, 17:52
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:
Kan man kräva att ta en promenad tillsammans innan eller så för att känna av den mannen?
Ingen torsk är där för att promenera. Dom vill knulla inte gå promenad och känna av kemin
Citera
2025-12-19, 18:32
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:

Känna av? Vad tror du att du kommer känna av? Ni tar er promenad, han visar sig vara charmig, trevlig, helt normal och rena svärmorsdrömmen, sen går ni för att ha BDSM-sex och då börjar han på med våldtäkter, misshandel, lite tortyrinslag och annat skit. Vad gör du då? Tar fram ditt rakblad eller?
Citera
2025-12-19, 18:35
Avslutad
Citat:

Haha, vad ska du göra med rakbladet? Tänk dig skräcken i hans ögon när du viftar med en liten metallbit, liksom.

Bra idé du, kommer sluta bra, liksom idén med att sälja bdsm-sex.
Citera
2025-12-19, 19:21
Medlem
Så bättre att leva ut halva ideen och sälja sex-delen?
Citera
2025-12-19, 19:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Det beror väl på. Ska du vara den utsatte eller ej? Ska du sälja BDSM sex ska det ju vara du som är experten om att göra det så säkert som möjligt. Veta exakt vart gränsen går, så saker som sk safe word inte ens behövs. Ska det vara en novis som ska vara den som binder och håller på med dig är det nog bäst att du tar med någon som kan...
Citera
2025-12-19, 21:56
Medlem
Jag kan sånt. Tänker att det är en utsatt position och det kan dra farliga människor.

Finns det till exempel några varningstecken att titta efter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in